.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

اینک ...

جمعه, ۲۷ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۲۸ ب.ظ

هرچهارشنبه که می خواهم فیلم پوست شیر ببینم هی دل دل می کنم اخر اما میبینم می خواهم از غم دور بشم و نمیشه مثل امروز عصر که نشستم فیلم بی همه چیز را دیدم و غم عالم انگار نشسته رو سینه ام . اینستا را باز می کنم گریه ام میگیره 

نیاز دارم دور باشم از همه چیز 

حوصله دادگاه فردا را ندارم. واقعا حوصله ندارم 

دلم می خواهد یکی نازم بکشه بگه اینی که درس نمی خوانی فدا سرت . دلم می خواهد از دکتر نوبت مشاوره بگیرم ولی حقیقت روم نمیشه باهاش حرف بزنم بگم چقدر گند کاری کردم و خب بنظرم هزار سال هم برم مشاوره تا ادم نشم که فایده نداره . دلم تنگ است . به خنده های عمیق و طولانی نیازمندم 

به یک خواب راحت 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۰۱/۰۸/۲۷
آبان

نظرات  (۱۳)

۲۷ آبان ۰۱ ، ۲۳:۳۴ پلڪــــ شیشـہ اے

عزیزم

خیلی خداقوت

دمت گرم بابت اینکه علی رغم کم آوردن ولی دست از تلاش بر نمی داری

ان شاءالله گرد غم پاک بشه از فضای روح و جسمت. جاش اکلیل شادی بپاشه روی کل لحظات زندگیت.

 

پاسخ:
می دونی تلاش واقعی نیست از ته دل نیست 
ایشاالله :)
اکلیل شادی 

و شاید هم دارو

و شاید به دارو و مشاوره ی همزمان نیاز داری

شاید به گروه نیاز داری، گروه درمانی

گور بابای رو نشدن

دقیقا بنویس روی چه چیزی را نداری؟ اینو بنویس برام

 

 

 

راستی آبان جان ممنون برای راهنماییت، همون که گفتیو انجام دادیم و سند درست شد 

 

 

ولی فکر نکن خودم بحث را عوض کنم پرسشم یادم میره 

روی چه چیزیو دقیقا نداری؟ 

پاسخ:
دارو که نه
مشاورم موافق نبود می دونی من واقعا حرف نمی زنم با کسی 
این حرف نزدن از پا درم می اره 

خدا را شکر 

نمی دونم باید عاقل تر از این حرف ها باشم ..یه کارهایی میکنم که می دونم خریت است اشتباه اما انجام میدهم که پیش دلم شرمنده نشم ..پیش عقلم شرمنده میشم جاش !

همه چیز رو ول کن و به خودت استراحتی بده :))

پاسخ:
واقعا نیاز دارم 
انگاری قلبم سنگین شده 
۲۸ آبان ۰۱ ، ۱۰:۵۳ بانوی عاشق

سلام آبان قشنگم

سلام خانوم وکیل عزیز

 

کار خوبی میکنی که وقت مشاوره میگیری

تلاش خودت رو بکن

سعی کن از این چرخه ی افسردگی و غم بیای بیرون

کاش میشد کمکت کنم

حالت رو بهتر کنم

پاسخ:
نمی دونم واقعا تو دور باطل گیر افتادم انگار 
مرسی 

لزوما مشاورت حتما درست نمیگه هاااااا

گاهی دارو و مشاوره همزمان لازمه 

دارو حداقل باعث میشه مشاوره هات را بهتر بری مودت بالا بیاد، انرژی بگیری

پاسخ:
می توانه اینم باشه 
ولی خب انتخاب خودم هم دارو نیست 
من با حرف زدن سبک میشم 
۲۹ آبان ۰۱ ، ۰۲:۲۷ پلڪــــ شیشـہ اے

عزیزم با شرایط روحی که توصیف میکنی. به نظرم همین تلاشی که از نظرت الکیه، به نظرم خودش خیلییییه. 

من نظرم اینه که دچار کمالگرایی شدی نسبت به خودت

آبان به خودت سخت نگیر

توی این دنیا خدا هم راضی نیست ما بابت چیزی خودمون یا دیگران و سرزنش کنیم. فلذا فدای سرت. با خودت مهربون تر باش

هر کاری هم که کردی. هر طوری هم که اوضاع پیش رفت، بازم مشاوره رو برو.

واقعا بعد رفتنش میفهمم از چه نعمتی دور بودم. خیلی التیامه

پاسخ:
قبول دارم 
من واقعا کمال گرا بودم وخب الان خیلی خیلی بهترم 
یه وقت هایی قشنگ احساس می کنم خودم بغل کردم 

منم شدیدا نیاز دارم یکی بیاد به خاطر اینکه درس نمی خونم، ازم تقدیر و تشکر کنه =))))))

 

+ آبان فدای سرت که درس نمی خونی چون من میدونم عین من شرایطش رو نداری. 

اما ما یه روز دوباره خواهیم تونست :)))) 

پاسخ:
اووو چه کامنت خوبی 
دمت گرم 
من مطمنم یه روز واقعا درست میشه 
۰۹ آذر ۰۱ ، ۱۵:۳۶ مهدی هستم(سیدمهدی)

تو خونه ما فیلم و سریال غمگین ممنوعه

اگر دنبال غم بگردیم، زندگی خودمون به اندازه کافی داره. دیگه غصه فیلما رو نمیشه خورد

پاسخ:
قانون خوبیه 
تو خونه ماهم میگن ولی من ناخود اگاه فیلم غمگین بیشتر دوست دارم 
۲۰ آذر ۰۱ ، ۲۰:۱۷ پلڪــــ شیشـہ اے

دمت گرم. خیلی هم عالی.

پاسخ:
فدات 

فقط سبک شدن مهم نیست

تو این تله نیفتی این اصلا درمان نیست، این وقت تلف کردنه

پاسخ:
به نظرم نمی توانی قاطع نظر بدی 
چون من فقط در حد یه یکی دو تا جمله گفتم ..
فعلا راضیم . ممنون که به فکری 

عزیزم

میدونی چند ده جلسه اینجوری رفتم؟

جلساتی که تاکید می کنم فقط سبک شدن باشه درمان یست

تو کامنت قبلیمم گفتم، فقط سبک شدن. 

اما اگه کنارش راهکار میده و تو انجام میدی اوکی

اگه راهکار میده و انجام نمیدی یا نمتونی به داروی ضعیفِ همزمان هم فکر کن

 

فدات

من قصد دخالت ندارم

دلم میخواد حالت خوب بشه 

آبان به من می گفتن باید بشینی زار بزنی به حال خودت

نزدیکترین کَسَم گفت 

عروسی دوستم نذاشت برم

به جایی رسیذه بودم شب تولد ضرت عباس که همه دست میزدن و مداحی و... یهو زدم زیر گریه

من سالها افسرده بودم

کشیدمش

داغونت میکنه

باید زود ازش دربیای و کنترلش کنی

قبل اینکه بخشی از وجودت بشه 

آبان خودتو جمع و جور کن 

تلاشتو بکن 

تو _ دختری که وسط اون همه مشکلات_ به این همه مدارج عالی کاری رسیدی، اینم می تونی

خیلی راحت تر از من

 

 

 

 

بهترین ها باشه برات

 

پاسخ:
مرسی عزیزم 
نمی دونستم تایید کنم یا نه ولی دیدم عمومی گذاشتی 
من تلاشم می کنم 
می فهمم که  به فکرمی 
من از روند مشاوره ام راضی ام 
و می دونم روم تاثیر داشت . 
بازهم مرسی 
۲۹ آذر ۰۱ ، ۲۲:۵۱ ویــ ـانا

آبان فداسرت که درس نمیخونی:)❤️ حتما یه دلیلی داره که نمیتونی ولی به زودی از پسش برمیای✨

پاسخ:
مرسی از همدری ات عزیزم 

قربونت 

مرسی از تأملت 

پاسخ:
فدات 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">