.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

برای خالی نبودن عریضه

شنبه, ۲۴ دی ۱۴۰۱، ۰۳:۰۷ ب.ظ

شما را نمیدونم ولی من از اینکه چیزی نمی نویسم پریشان میشم 

تقریبا وبلاگ ها آپدیت نمیشه ، اینستاگرام با فیلتر شکن وصل میشم ولی حوصله ندارم کلا همه چیز عجیب شده اما زندگی ام تغییر بزرگی کرد . من یه قدمی برداشتم که فکر می کردم دیگه هرگز سراغ اش نرم . حتی اگه به هردلیلی نشه من از الان ام راضی ام . از چهارشنبه اصفهان تعطیل بوده بنابراین منم نشستم تو خونه که مثلا پایان نامه ام ببرم جلو ..بدم نبود برای شروع 

 

موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۰/۲۴
آبان

نظرات  (۵)

دور بودن از این فضاها به نظرم خیلیم خوبه 

پاسخ:
نمی دونم واقعا 

ووووووووووووووووووووی

 

 

بزن دست قشنگه رو 

 

 

دمت گرم دختر 

به خدا من به تو ایمان دارم 

پاسخ:
نمی دونم 
فعلا که فقط خراب کاری می کنم انگار 
راضی نیستم از خودم
۲۶ دی ۰۱ ، ۱۷:۱۹ مینا شین

آبان زیبا سلام .

عزیز دل امیدوارم پایان نامه ات رو با موفقیت انجام و تحویل بدی :)

چراغ اینجا رو بیشتر روشن کن مهربان :)

پاسخ:
ممنونم مهربان جان 

منم اپدیت نمیکنم خیلی حرف دارم برای نوشتن اما انگار کلمه نیست برای نوشتن 

منم باید شروع کنم از یه جای که ...

نمیدونم

ابان ما زندگی رو سخت گرفتیم که بهمون سخت میگذره یاد کلا زندگی سخته؟

پاسخ:
سخته نبات 
خیلی سخت 

وبلاگ هیچ وقت از مد نمیوفته.. جای عجیبیه.. خیلی دوست داشتنیه...

پاسخ:
بله 
واقعا حس اش متفاوته 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">