.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

خرداد

جمعه, ۵ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۴۴ ق.ظ

زندگی عجیب و پیچیده است . از یک بازه زمانی به بعد دوران رهایی از همه چیز تمام شد .

زندگی ام شبیه فیلم های پر از هیجان شده بود با صحنه ارایی فوق العاده عجیب ، همه چیز عجیب چیده شده بود ، زمان ، باران و.....اما من ابان سال 94 ، ابان سال 95 و حتی ابان شش ماه پیش نبودم . 

تمام این سالها گریستن به من اموخت که از چیزی که با تمام وجود می خواهم گذر کنم . بپذیرم حتی اگر درهای بسته باز شوند دیگر من ان ادمی نیستم که بخواهم وارد مسیر سابق بشوم . 

عزیز ترین کس دنیا  می تواند شخصی باشد که من از دور برایش بهترین را بخواهم ولی توان کنارش بودن را نداشته باشم . 

تمام دعا ها جواب داد 

به هرحال زندگی ادامه دارد. 

و من به این روزها امید دارم ...

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۰۲/۰۳/۰۵
آبان

نظرات  (۴)

دلت آروم عزیزم.

پاسخ:
ممنونم عزیزم 

زندگی واقعا عجیب و پیچیده س

آدم از چیزهایی زنده بیرون میاد که فکرش هم نمیکنه و همچنان ادامه میده 

پاسخ:
اره واقعا از یه چیزهای گذر کردم که فکر می کردم می میرم 
انگار ادم خودش هم نمی دونه چقدر طاقت داره 
۰۶ خرداد ۰۲ ، ۱۹:۱۲ خواننده همیشگی و ساکت

آبان عزیز سلام

خداروشکر که نوشتی بالاخره

ولی نوشته هات مثل معادله چند مجهولیه و باید رمزگشایی بشه

 

پاسخ:
پیچیده است عزیزم زندگی و نمی توان همه چیز را نوشت 

لبخند بزن دخترم

پاسخ:
چاره ای جز این هم نیست 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">