.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

بیرون پاییزه

پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۴۰۲، ۰۹:۰۲ ب.ظ

مشق های زبانم با زور مینویسم بعد اسنپ فود بالا پایین میکنم و نمیدونم چرا چندتا فست فود نزدیک خونه را میزنه به دلیل فاصله رستوران ارسال ندارد .آخرش نماز می‌خوانم و بعد  بین دل دل کردن لباس میپوشم و میزنم بیرون 

ماشین ندارم. میرم نزدیک ترین فست فود 

روی یکی از میزهای خالی میشینم تا سفارش تک نفره ام بگیرم و برم که یه خانواده بدون توجه به من می‌شینند و به صندلی من زل می‌زنند و حرفی نمی‌زنند بلند میشم و کنار می‌ایستم و زل میزنم به اون صندلی دونفره که چند ماه پیش با یکی روش نشسته بودم ...دختره یه بارونی شبیه بارونی من پوشیده به رنگ زیتونی و موهاش از زیر شالش بازی میکنه ...یه قرار آشنایی است و دختره احتمالا موهیتو سفارش داده که با لباسش ست بشه پسره که دیگه میشه یه مرد خطاب اش کنم کت سفید با موهایی که سفیدش بیشتر از مشکی ،پوشیده و موهاش حالت داده،.خب به نظرم در مجموع تصویر قشنگ تری هستند نسبت یه تصویر چند ماه پیش ...برام صندلی میارند که بشینم و عذر خواهی می کنند 

میشینم و خواننده داره یه مشت زرت و پرت عاشقانه میخونه 

بیرون پاییزه و من یه سفارش تک نفره دارم که روی یه صندلی تک نفره منتظرم آماده شه تا ببرم خونه و زیر پتو با یه فیلم ببینم ..

تو کوچه که وارد میشم یه دختر و پسر نشستن صندلی عقب یه کوییک‌ همو بغل کردند و تو لب تاب یه چیزی می‌بینند 

یه نم بارون میزنه و یکم باد که  چند تا برگ بیافتن روی زمین ..

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۲/۰۸/۱۱
آبان

نظرات  (۲)

اینجام بارون کمی بارید، نشسته بودیم رو پله های اظطراری خوابگاه و از بالا بچه ها رو که داشتن تو چمن مصنوعی فوتبال بازی میکردن میدیدم، شام شب رو ظهر خورده بودم بنابرین یه فلافل پر و پیمون از پیکان وانت سلف سرویسی جلوی دانشگاه گرفتم 28 تومن، البته نوشابه نگرفتم.. پایزه و هوا بس عاشقانس و معشوقه من فقط در خیالاتم میرقصه :) کولر گازی اتاقو روشن کردم و فعلا دارم بلاگا رو زیر و رو میکنم همراه با آهنگ عشق نمیمیرد، راستی کتاب عشق هرگز نمیمیرد رو بهت پیشنهاد میکنم آبانم. میدونستم وبلاگت قدیمیه و قبلا اسمشو شنیده بودم اما الان اولین باره که میام میخونمت و از این به بعد دنبال کنندت هستم پس خوشحال باش :) بریم مافیا آنلاین بزنیم تا خود صبح... فعلا

پاسخ:
به نظرم زندگی تو خوابگاه از چیزهایی بود که همیشه دلم خواست و‌نمیشد ..
قیمت فلافل اش خوب گفته 
کلا از خوندن از نوع کتاب مربوط به عشق فعلا کهیر میزنم .
ممنونم :)

آبان م

نوش

پاسخ:
ممنونم عزیزم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">