.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

دوشنبه عصر

دوشنبه, ۲۲ آبان ۱۴۰۲، ۰۵:۴۲ ب.ظ

همیشه از جواهرات با نگین یاقوت کبود خوشم می امد 

میم دوست نداشت و نخریدم اما چشمم همیشه دنبالش بود ..یه نیم ست از خانواده هدیه گرفتم ولی اونی نبود که واقعا تو ذهنم بود 

میم دوم که وارد زندگی ام شد از یاقوت کبود خوشش می امد یه انگشتر یاقوت کبود برام گرفته بود عاشقش بودم ...

وقتی تمام شد پس اش دادم ..می دونست دوستش دارم خیلی ...بهم گفت رفیق ام گفته دختره خیلی ادم حسابی که همه چی را پس داد ...

اما من هنوز چشمم دنبال یاقوت کبوده ..تو پیج های اینستا شبیه اون انگشتر دیدم ...و داغ دلم تازه شد ..می توانم بخرم ولی انگار دوست ندارم خودم برای خودم بخرم ...چی این ادمیزاد ..سالها است یه سری گردنبد جنس  برنج با سنگ   تو یه پیجی  می بینم اما دست و دلم نمی ره خودم برای خودم بخرم ..انگار یه چیزی باید یه عاشقی واسه معشوق بخره و خب هیچ معشوقی نیست ...

دلم یه چیزهایی می خواهد که گفتنش هم خنده داره 

دیدم من همیشه از یه قشری که یه شغل خاص دارن خوشم می امد ...همیشه دلم می خواست یارم تو اون شغل باشه ...اما خب نشد 

امروز داشتم از یه جایی وابسته به اون شغل رد می شدم ...به خودم گفتم چی شد که خودم نرفتم دنبال این شغل ...

چی شد که امسال که بعد صد سال داشت ازمون می گرفت نرفتم ازمون بدهم ...دلم سوخت انگار 

انگاری همیشه ته ذهنم بود که این یه تیکه از ذهن ام یه ادم دیگه ای برآورده کند اما این یکی هم محقق نشد ...

باید خودم برم دنبالش ...اما شغل یه جوری که ازمون می خواهد و خیلی دوره از رشته حقوق  و زن نمی گیره..ولی چرا من همیشه چشمم دنبالشه ...

 

وبلاگ سوت کور شده ..

نمی دونم منم کانال بزنم یانه ....

پ ن 

خریدم یه دستبند ظریف با یاقوت کبود ...یه آویز خیلی کوچیک ...

که منتظر هیچ کس و هیچی دیگه نباشم..

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۲/۰۸/۲۲
آبان

نظرات  (۱۱)

۲۲ آبان ۰۲ ، ۱۸:۰۶ عطاملک | قرارگاه سایبری

سلامشاید مثل من نمیتونید با پول خودتون برای خودتون خرج کنید؟

اگر خواستید میتونید شبکه اجتماعی ویترین رو امتحان کنید

با سپاس

پاسخ:
نمی دونم انگار یه چیزهایی دوست دارم یکی دیگه بگیره 
مسئله پولش نیست ..یه جور تصور ذهنی دارم 
۲۲ آبان ۰۲ ، ۲۰:۵۱ محسن رحمانی

سلام 

مگه اون شغل چه شغلیه؟

خوب خودتون به خودتون هدیش بدید مثلاً خودتون بخریدش به عنوان هدیه یه کار خوب به خودتون ‌.

پاسخ:
اغلب تو اون مجموعه مهندس اند ...
فکر کنم اخر همین کار کنم 

دوتا میم؟ یعنی دوتا شکست عشقی؟ الان چی مجردی؟ من عقیق آبی خیلی دوس درم، ولی اصلا نمیتونم چیزی رو دستام تحمل کنم، حتی ساعتم نمیذارم.. اون شغله چیه که دوسش داری؟ حتما مرتبط با انسانیه که میتونی بری آزمونشو بدی.. من عاشق .. ولش دیگه دست یافتنی نیست..

فک کنم باید آرشیوتو بخونم.. یه چیزای پراکنده ای ازش خوندم..

پاسخ:
میم اول واقعا شکست عشقی بود 
دومی نه صرفا یه تلاشی جهت شروع دوباره بود برام 
نه اتفاقا مربوط به رشته های مهندسی است و خانم تقریبا نمی گیرد برای همین هیچ وقت تلاش نکردم براش ولی خب امسال تو دفترچه یکی از رشته من  میگرفت و من فکر کردم واسه یکی واقعا مسخره است بخونم اما حالا پشیمونم یه جورایی

توروخدا تو دیگه نرو کانال.

من هنوز مقاومتم نشکسته که حتی کانال رفته ها رو دنبال کنم.

این چیزی که میگی رو کاملا درک میکنم...

زندگی همیشه سخت نمیگذره عزیزم. درست میشه‌‌... آدمی که لایقت باشه بالاخره میاد. اندکی صبر...

پاسخ:
من خودم عادتم به وبلاگ 
اما میگم شاید دسترسی تلگرام راحت تر باشه 
.
صبر نکنیم چه کنیم 

عاشق اره برقی و چون ضروری نیست اولوتش نیست و همیشه با یه حسرت بزرگی میگه من کی میتونم اره برقی بخرم پولشم هست اما نمیشه

چیزی که میخوای رو برای خودت تهیه کن بعدا همیشه میشه حسرت

ممکنه معشوقی هم باشه اما هیچ وقت نتونه برات تهیه کنه

 

 

پاسخ:
آره قبول دارم 
آدم نباید حسرت الکی بکشه 
میگیرم یه چیز کوچیک
۲۳ آبان ۰۲ ، ۱۴:۱۱ پلڪــــ شیشـہ اے

سلام عزیزم

حست و میفهمم

ولی اگر توانش و داری حسرتش و به دلت نذار. چه بسا انسان لایق و شایسته ای هم بیاد ولی تو این فاز نباشه :))

بوس آبان قشنگ صبور.

پاسخ:
همین تصمیم گرفتم 
دیدم واقعا تا کی 
یه تیکه کوچیک بگیرم 
۲۳ آبان ۰۲ ، ۲۱:۱۱ سارا رحیمی

ما عاشق یه موجود خیالی میشیم اصولا ...مصلا کسی که بیاد واقعا دوستمون داشته باشه عاشقمون بشه بعد ازدواج هم میفهمیم که اصلا همچین چیزی تو زندگی مشترک نیست انقدر که مشکلات و دغده ها پیش میاد ...نمیگم اصلا نیست ولی شاید تو هزار تا زوج یکی اینجوری بشن 

 

پاسخ:
من حرف ات کامل قبول دارم 
یعنی همه میدونیم شانس کمی وجود داره 
اما خب 

مبارکه بسیار. انشاالله که خوش یمن باشه برات. 

وبلاگ اگر می خوای راحت و بی دغدغه محدودیت بنویسی بهتره. کانال رو نمیشه مطالب طولانی داخلش نوشت اقبال چندانی از مطلبت نمیشه اگر طولانی باشه.

پاسخ:
مرسی عزیزم 
آره قبول دارم کسی حوصله خوندن پست طولانی تو کانل نداره و خب محیط وب خودمونی تره

بابا نرید دونه به دونه کانال نزنید .... نروووووو

پاسخ:
چقدر استقبال کردی :((((

آخیییییییش داشتم خفه میشدم که برا خودت نمی خری و حسرت به دل خودتو گذاشتی

لنگه کفش برداشته بودم پرت کنم که رفتی خریدی

مبارکت باشه، لاجورد که فکککککر کنم رنگ آبانه حالا نمدونم همین میشه که میگی 

 

عکسش کو؟ 

پاسخ:
عزیزم مهربون ...
فکس بارگزاری کردن خیلی دردسر داره 
ولی خب یه چیز خیلی ظریف گرفتم '
خدایی حوصله عکس اپلود کردن نداشتم . ببخشید :)
اینستا دارم بیا اونجا دختر 

می دونی من اونایی که کانال زدن رو دیگه قطع کردم؟ اینجا نوشتن انگار قشنگتر بود، یه سبکی داشت، اونجا زیادی محاوره و از نظرادبی پست نویسیه انگار 

پاسخ:
این قبول دارم ولی خب کانل مزیت اینه که دسترسی اش انگار برای آدم ها راحت تره ولی من کلا وب احساس راحتی دارم ..خود خودم را می‌نویسم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">