.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

اننی وجدتک لاضیعک و احببتک لافقدک

يكشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۷، ۰۲:۵۸ ب.ظ
اننی وجدتک لاضیعک و اجببتک لافقدک
یافتمت تا از دستت دهم 
و عاشقت شدم تا دلتنگت شوم ...
غادة السمان

تو داروخونه ایستاده بودم که قطره چشم  بخرم ..پشت سرم یه مرد جوان، دفترچه اش را داد و پرسید این دارو چقدر می شه ...مسئول داروخونه گفت حدود 200 ..مرد  گفت میشه جای پول چیزی گرو بذارم و اشاره کرد به حلقه اش ...
 ..نه ..فقط پول نقد ....
مرد رفت ..و من تمام این چند روز اعصابم خراب بود ...نمی دونم می شد پول بهش بدهم یا نه ..اصلا قبول می کرد یا نه ...یا بهش بر می خورد ..
چی شد که این قدر اوضاع خراب شده ...
 می خواستم کرم دور چشم بخرم ...چند ماه پیش قیمت کرده بودم ..30 تومان ..تو داروخونه گفت 47 تومان ...تعحب کردم ..چند تا داروخونه پایین تر ..به قیمت قبل خریدم 26 تومان ...! ! 
همون کرم بود و داروخونه معتبر، فقط تاریخ تولید فرق داشت و تا اواخر 98 انقضا ! 


دلم نمی خواهد زبان بخونم ولی مجبورم ..وحتی نمی دونم از کجا باید شروع کنم ...فکر کنم بیش تر از 4 سال باشه که زبان نخوندم ..
خب هرکی از یه چیزی خوشش نمی اد ..منم از زبان :(

ایا می دونید من به خودم قول داده بودم برم باشگاه ولی هنوز نرفتم :( 

دلم سریال خوب خارجی می خواهد ولی  چیزی فعلا پیدا نمی کنم فکر کنم دوباره فرندز ببینم...به نظرم اگه فرندز ندید واقعا یه عالمه خنده را از دست دادید ...یه عالم حال خوب  را ...

اوصیکم به مرد جماعت : لطفا گل بخرید ..زن ها در هر سنی عاشق گل اند ...

سایت خوب دانلود فیلم خارجی معرفی کنید ...:) 


موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۰۱
آبان

نظرات  (۳۶)

سلام

واقعا خیلی گرونی شده خیلی ...

خوبه برو ادامه بده


گل ؟؟؟؟؟؟
گل ،؟؟؟؟؟؟؟؟

نون شب نداریم گل بخریم ؟
پاسخ:
سلام سلام 
می دونم اوضاع خرابه ولی واقعا میشه یه شاخه گل  را جا داد وسط هزینه ها ...
باور کن خیلی تاثیر داره ...
نیمی از ناراحتی ادما به خاطر همین اوضاع اقتصادی است ...
امریکایی: این ما هستیم
کره ای : 49 روز

دو تا سریال خوبن
سایتشم بگردی پیدا میشه :)

ممنون برای توصیه خوبتون :))
پاسخ:
بابت پیشنهاد امریکایی ممنونم ...:)
کرده ای هم نمی بینم :(
خواهش میشه 
باشه از پارک میچینم :)
پاسخ:
گاهی از پارک چیدن هم اشکال نداره ..
اهم و مهم است دیگه :))
این یکی فرق میکنه ببینش
پاسخ:
باش ..:)
سلام دانلود سایت خوبیه، چندتا کیفیت مختلف داره بر هر فیلم.
سریال هم تعریف this is us رو شنیدم و میخوام ببینم.
پاسخ:
الی نمی دونم من چرا احساس می کنم این سایت های ایرانی دانلود فیلم ها را سانسور می کنند یکم ..اخه فیلتر نیستن 
تینی موی قبلا خب بود که اشتراکی شده انگار ..
اینو  چک می کنم اگه دیدی خب بود بیا به منم بگو :)
۰۱ مهر ۹۷ ، ۱۵:۱۸ کرگدنِ بنفش
گفتی سریال اومدم بگم فرندز ، دیدم خودت گفتی 
من هربار دوباره میشینم فرندز میبینم :)))
پاسخ:
اصلا فرندز عشق است و لا غیر ...:))
بیا بغلم که عشق مشترک داریم :)
۰۱ مهر ۹۷ ، ۱۵:۲۲ کرگدنِ بنفش
وای عالیه 
دوستم میگه من کپی پیست مونیکام 
راست هم میگه :))) از لحاظ شخصیتی کپی برابر اصل مونیکام ، مو نمیزنم :))) 
پاسخ:
مونیکا منظم و مهربون :)
من خودم فکر کنم ریچل ام ..اون قسمت های اول که هنوز یه دختر لوس بود که تازه می خواست مستقل شه ..
نمیدونم.. من همیشه ازینجا دانلود میکنم. فک نمیکنم چیزی سانسور شده باشه :دی
پاسخ:
باشه ممنونم عزیزم  :)
۰۱ مهر ۹۷ ، ۱۵:۳۷ کرگدنِ بنفش
خخخخ...
نخ من مونیکای وسواسی و رقابتی و بچه دوستم :))) 
ریچلم عاشقشم...
از لحاظ راحت بودنمم تو غذا خوردن و ... شبیه جوییم :)))) 
پاسخ:
وای جویی که از همه باحال تر بود ..از هفت دنیا ازاد ..
بچه دوست ...:)
وقتی مونیکا و جندلر ازدواج کردند ..قشنگ یه نفس راحت کشیدم ...:)
۰۱ مهر ۹۷ ، ۱۵:۵۳ کرگدنِ بنفش
ولی من دوست داشتم با راس ازدواج کنم :))) حیف تو فیلم برادرشه :))
پاسخ:
عاشقتم ...:)
راس خیلی مظلوم بود ..
زبان رو اگه از روی کتابای خوبی بخونی ،نه سخته و نه حوصله ات رو سر می‌بره. اگه توی هرروز چند دقیقه هم براش وقت بذاری به پیشرفت قابل قبولی می‌رسی.
+من فرندز رو نمی‌دونم چند بار دیدم انقد که زیاد شده. 
پاسخ:
وای بابد بخونما ولی من همیشه از شروع کردن هرکاری میترسم ..زبان که واقعا یه چیز ترسناکه برام ...
افرین برتو :)خوش سلیقه کی بودی تو 
منم یه تجربه مشابه با کرم ضدآفتاب داشتم امروز.
آبان برو باشگاه. آبان برو باشگاه. آبان برو باشگاه. آبان برو باشگاه. آبان برو باشگاه. 
پاسخ:
چشم ..چشم چشم :)))
اون شعر اول متن خرابم کرد...
اوضاع خرابه ولی از دست ما هم چندان کاری برنمیاد متاسفانه!
پاسخ:
فکر کنم تو تنها کسی بودی که شعر و فهمیدی ...
۰۱ مهر ۹۷ ، ۲۳:۵۵ کلمنتاین ‌‌
من تعریف money heist رو خیلی شنیدم. یه سریال اسپانیایی دو فصله س که که گویا دوبله انگلیسی هم داره. میگن از این سریالای میخکوب کننده س. خواستی یه سرچی بکن.خودم ندیدم که توضیح بیشتری بدم ولی از تعاریف بقیه مشتاق شدم ببینم
پاسخ:
سرچ کردم دیدم نوشته ژانر سرقت است ...
مرسی از پیشنهادت :)
سلام آبان عزیزم.من به توصیه دوستانم کتاب انگلیش فایل خریدم خودم شروع به خوندن زبان کردم.از اولین کتابش هم که استارتر بود شروع کردم با اینکه زبانم هم بد نبود ولی دوست داشتم از اول شروع کنم.خیلی راضی ام از این کتاب.اگه دوست داشتی امتحانش کن.چیزی که در یادگیری زبان مهمه استمرار و مدام کار کردنه.مهم نیست حتی اگه هر روز نیم ساعت بخونی،مهم اینه که هر روز بخونی😘
پاسخ:
ندا با کتاب  من زبان بخون نمیشم ..یه کتاب دارم ..همون هم نمی خونم ...نمی دونم من چرا این قدر از زبان بدم می اد ..
۰۲ مهر ۹۷ ، ۱۲:۰۴ گندم بانو
یه ماهه کل این شهرو زیر پا گذاشتم دنبال یه نوع دارو... نیست!! نوع ایرانیش بهم نمیسازه و خارجیش نایابه :/

گیم آف ترونز هم خوبه! بکش بکشیه، ولی آدمو جذب میکنه!!
خیلی دلم میخواد فرندز ببینم!
پاسخ:
ای بابا ...می خواهی من اینجا بگردم برات ؟ گندم ؟
گیم اف ترونز دیدم چون همه می بینند ..خب کشش داستانی داره ولی در کل حال خوب کن نبود ..فقط میشد عاشق جان اسنو شد :)
اوصیکم به فرندز 
سریال که فقط فرندز... با وجود فرندز نمیشه چیز دیگه ای دید...
chuck هم قشنگه... how i met our other...
زبان خیلی شیرین ه... خیلی خیلی... ترس واسه شروعش طبیعی ه... ولی وقتی شروع کنی میبینی چقدر لذت بخش ه... اومدم بگم من کمکت میکنم واسه شروع که یه تلنگر به خودم زدم که دوست نداری دیگه!:دی
کرم که هیچ تو بگو کتاب... چهه غم انگیز ه
منم با باشگاه مشکل دارم انگار... ولی دیروز یه کلاس خاص رو شروع کردم که عاااااالیه
پاسخ:
افرن یساقی 
ساقی بیا تو بیان لطفا دوباره پر رنگ شو ..دلم تنگ شده واسه روزهای بلاگفا ...
وای زبان که شیرین نیست ..ساقی باید یه دوره ای پیدا کنم که قشرده باشه ...واسه مدرک زبان دانشگاه نگرانم ...
کتاب که دیگه اصلا کالا لاکچری محسوب میشه ...
افرین برتو ..کلاس خاص :)
دلم واسه مردمی می‌سوزه که ندارند و سخت محتاج هستند...
پاسخ:
الان همه ندار شدیم حوا 
دونده هزارتو خیلی خوبه :) ۱ و ۲ و ۳ داره :)
پاسخ:
ممنون از پیشنهادت :)
راستی سایت «دیبا مووی»و «سینما»هم برای دانلود فیلم خوبه
پاسخ:
مرسی مرسی 
۰۳ مهر ۹۷ ، ۱۲:۵۳ رها مشق سکوت
بعد مدتها وبلاگم رو باز کردم و یه سر به وبلاگ های به روز شده زدم و به اینجا رسیدم
دیدم گفتی سریال ، نتونستم کامنت نذارم
سریال مورد علاقم آناتومی گریه. تاالان چهارده فصلش اومده و من هرچهارده تا رو دوبار دیدم که هیچ وقت فکر نمیکردم همچین اتفاقی در من بیفته D:
سریال پزشکیه و یه سری انترن هستن که بعدا هرکدوم جراج میشن. تو هر قسمت هم یه سری بیمار هست که به داستان اونها میپردازه. روند رشد شخصیت های این انترن ها که تو فصل های اول خیلی بچه ان و تصمیمای احمقانه میگیرن و دنیاشون محدوده، خیلی جالبه. اینکه میبینی چطور هر کدومشون با هر اشتباه یا تصمیم یا هر چالش زندگیشون دارن بزرگ میشن. و حتی شخصیت های منفور فصل اول یهو تو فصل های آخر کاملا عوض میشن و این تغییر غیرقابل باور نیست، بلکه تو دل خود زندگی اتفاق می افته و یهو متوجهش میشی
من اگه پیامبر بودم رسالتم دعوت مردم به دیدن سریال Gray's Anatomy بود احتمالا :))) اما اینکه تو خوشت بیاد یا نه رو نمیدونم. هر یه فصلی که میره جلو جذاب تر میشه.
برای وقتی که سریال رو دیدی بهت میگم: شخصیتی که باهاش احساس نزدیکی میکنم مردیت گری و شخصیتی که روند رشد شخصیتش متحیرم میکنه و خیلی دوستش دارم الکس کاروست. چیزی که شاید تو فصل های اول برات غیرقابل باور باشه
امیدوارم تو هم مثل من لذت ببری ازش
اینم لینک دانلودشه:
http://lavinmovie.org/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%84-greys-anatomy/
پاسخ:
سلام عزیزم 
رها رها رها ..چرا رفتی ..اول همه اینا ..برگرد دختر دلم برات تنگ شده 
خب رسالتت را انجام دادی ..ممنونم از اینکه این قدر خوب برام توضیح دادی :)
مرسی رها مهربون 
۰۴ مهر ۹۷ ، ۱۶:۴۶ گندم بانو
وای منم خیلی جان اسنو رو دوس داشتم ^___^
آریا رو بیشتر دوس داشتم :)

پاسخ:
اریا اون اواخر وحشتناک شده بود ..وفتی شروع کرد به انتقام گرفتن ...
من در کل فیلم  که خون ریزی و بکش بکش باشه دوست ندارم ...
۰۴ مهر ۹۷ ، ۲۱:۴۴ گندم بانو
ها منم بکش بکش دوس نداشتم... فقط صرف داستان جذابش نگا میکردم.

+ یه دنیا ممنون :**
پاسخ:
فدات عزیزم :)
۰۵ مهر ۹۷ ، ۲۳:۴۸ ستاره سهیلم

کی برگشتی ؟ خوش برگشتی .

سریال که این روزا handmade رو میبینم و suits ، و سوت رو بشدت پیشنهاد میکنم و عاشق اون هاروی اسپکار لامصبم :))

زبان زبان زبان ... داغ دل من :)

خدا ب همه مون رحم کنه

پاسخ:
خیلی وقت نیست برگشتم ..:)
ندیدمش ..مرسی که پیشنهاد دادی ..
اخ پس داغ دل مشترک داریم ...برق ها را خاموش کن باهم گریه کنیم از دست زبان :(
الهی امین 
۰۶ مهر ۹۷ ، ۰۹:۲۶ بلاگر کبیر ^_^
  من که فعلا گیم آو ترونز میبینم.
بعدش میخوام دکستر ببینم.
انیمیشن موانا رو هم دیشب دانلود کردم....
آقا چرا از زبان بدت میاد اخه... زبان وقتی کمی توش وارد میشی،میبینی عه یه فیلم زبان اصلی رو میفهمی،ترانه ای رو میفهمی و میتونی زمزمه کنی،وقتی میتونی تو ذهنت خارجکی فکر کنی و با خودت حرف بزنی خیلی لذت بخشه...
پاسخ:
گیم اف ترونز تمام کردم ...دوست نداشتم ...
وای بلاگر ..من همیشه به اجبار  زبان خوندم ..حالا متن تخصصی را این قدر بدهم نمی اید ها ..ولی کلا ترس داره زبان برام ...
سلام دختر
اخه یعنی چی زنگ زده من اردبیلم؟ 
میشه بپرسم چندسالشه؟ 
خودش اعصابش خرد نشه فکرش مشغول نیست، کار و زندگیش چالشی نشده که کشش میده؟ 
ان شاالله هرچی به صلاحته پیش بیاد، دلت آروم میشه من مطمئنم 
پاسخ:
تقریبا هم سن هستیم ..
ممنونم عزیزم 
سریال baby dady خیلی سریال خوبیه تو سبک فرندز هر قسمت ۲۰ دقیقه بعد ۶ فصل :)
حالت خوب میشه وقتی میبینی :))
پاسخ:
خوب فکر کنم این پیشنهاد حالم را خوب کنه :) ممنونم رویای عزیز 
خواهش میکنم :) 
امیدوارم دوست داشته باشی 😍

پاسخ:
ممنون :)
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

عرض کنم که داستان این داروخونه، دوربین مخفی ای چیزی نبود؟...والا یه فیلم تلویزیون نشون داد همینطوری بود(لبخند)..از اینها که میگه"زندگی خالی نیست، مهربانی هست"


فرندز هم ندیدم...تازه نشنیدم اصلا


گل هم نمی خرند..میرن ببین شهرداری کجا گل کاشته همونو می کَنند و می برن خونه(لبخند)


عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
کلا زندگی مون دوربین مخفی شده اما کسی اخرش نمیگه دست تکون بدید :)
گل نکنید از پارک ...با تشکر 
عاقبت شما هم بخیر :)
۱۸ مهر ۹۷ ، ۰۸:۳۸ ستارهدسهیل

آبان جان این پستت رو رمزی نکن فیلمایی ک معرفی شده رو یادداشت کنیم ی جا 😉


پاسخ:
باشه عزیزم ..
فقط شخصی ها رمزی میشه 
زبان نخون
خوب نیست ( بهنام خبیث :دی )

سریال هم زیاده
better call soul
راس کار خودته
داستان یه وکیل
اسپین آف بریکینگ بد که ندیده باشی هم زیاد گنگ نیست برات



راستی
تو این وضعیت کسادی وبلاگا تو چقده کامنت داری
چشمت بزنم؟ :دی
پاسخ:
بهنام خبیث ...من به حرفت گوش می دهم ...
او یه این سریاله که گفتی می زارم تو اولویت ..موضوعش این جوری دوست دارم  خیلی 
قابلت را نداره ..کامنت ها :)
۲۲ مهر ۹۷ ، ۲۰:۴۹ فاطمہ.ح جیمی ***
وضعیت اونقدر برای قشر متوسط رو به پایین و پایین سخت شده که ... :(
کاش خودمون به خودمون رحم کنیم ، دولت که همه سرمایه دارن و فکر جیب خودشون  !
فیلم :)) + باشگاه خیلی انرژی مثبت به آدم میده خییلی :))
سعی کن با زبان راه بیای ~_•
گل :) اممم به بهترین هدیه اشاره کردی !
از شروع کردن یه کاری منم اولش میترسم ، اما وقتی دل میزنم به دریا دیگه راحت میشم :)
پاسخ:
امتوسط بودن تو شرایط فعلی واقعا سخته 
در مورد باشگاه موافقم 
خب زبان با من راه نمی اد :)

۲۵ مهر ۹۷ ، ۱۰:۱۲ اجاره آپارتمان مبله در تهران
اوضاع که خرابه ...
اماامیدوار همیشه شاد باشید ... فیلم میخواید چه کنید زندگی خود ما آدما فیلمه فقط کافیه هر از چند گاهی یه مرور بکنیم :)))
___________________________
اجاره آپارتمان مبله در تهران
https://eskanbama.com
پاسخ:
خوب فیلم زندگی ما فعلا غمیگینه ...:(
موفق باشی تو شغلت :)
تو زبان خوندی؟؟
دیدم گفتی با کتاب نمیتونی ، خواستم بهت بگم سریال های family guy. Rick and morty. هم ببین. یه سریال تقریبا آموزشی هم هست به اسم extra English . 
پاسخ:
خوب دارم با لغت حفظ کردن شروع می کنم ...
ممنونم بابت معرفی شون :)
آبان مبارک🌹🌹
پاسخ:
مرسی مرسی :)
برام ارزش داشت که یادت بود 
۱۷ بهمن ۹۷ ، ۰۷:۵۲ سوالات رایگان پیام نور
به راستى که دانش، مایه حیات دل‏ها، روشن کننده دیدگان کور و نیروبخش بدن‏هاى ناتوان است.
پاسخ:
درسته واقعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">