.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

دریچه آه می‌کشد

چهارشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۸، ۰۵:۴۶ ب.ظ

در این سرای بی‌کسی 

نشسته‌ام به در نگاه می‌کنم 

دریچه آه می‌کشد 

تو از کدام راه می‌رسی

 خیال دیدنت چه دلپذیر بود 

جوانی‌ام در این امید پیر شد نیامدی و دیر شد... 

هوشنگ ابتهاج 

کیسه اب جوش ام را بغل کرده ام و خوابیده ام زیر پتو و مثلا جرم شناسی می خونم اما نمی خونم .مهمان داریم ولی من اومدم یه طبقه دیگه تا سوالات عجیب غریب ادم هایی که سالی یک مرتبه می بینمشون را جواب ندهم 

یه بنده خدایی که از صبح چهار بار زنگ زده برای مشکلات حقوقی و من  جواب ندادم ...از نظر قانونی  فعلا نمی تونم کمکی کنم اما نمی دونم چرا عذاب وجدان دارم.

عصر جدید (علیخانی )را میبینم و معنی نصفی از این کارهای دیوانه وار را نمی فهمم ‌.و تهش سوال اینه : خب که چی ؟فایده اش چیه ؟

دلم تنگ شده ...

پ . ن :

نیازمندی ها :کوه رفتن . بغل . یه شب خواب ارووم 

green book را دیدم همچین چیز خاصی هم نبود .

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۰۷
آبان

نظرات  (۱۸)

من عصر جدید رو اصصصصلا نمی بینم‌ :) 
چون خوشم نمیاد 
یعنی هم دکورشو دیدم خوشم نیومد  

سرما خوردی؟ 
چیز دیگه واسه خوردن پیدا نکرده بودی؟ 
پاسخ:
منم اوایل نمی دیدم اما دیگه شب ها حوصله ام سررفت 
سرما که نخوردم ولی دل درد و ...:)
نگا شعره این نبودااا

در این سرای بی کسی کسی به در نمیزند به دشت پر ملال ما پرنده پر نمی زند 
نشسته ام در انتظار این غبار بی سوار 
بقیه شم یادم نیست 😆
پاسخ:
منم همیشه همین که تو نوشتی را دیدم ولی امروز این تکه اش را خوندم ..😂

حالم و خواب آلودگیم اجازه بده سرچ می کنم کلش رو 
پاسخ:
من سرچ کردم هردو مدلش بود ...به نظرم هردوش قشنگه :)
بخواب عزیزم 
۱۳ فروردين ۹۸ ، ۰۷:۳۵ بلاگر کبیر ^_^
چجوری کیسه آب جوش بغل میکنی زیر پتو میری... آدم احساس گوشت چرخ کرده ی شل و ول بهش دست میده.
گرین بوک... منم در شرف دیدنشم
پاسخ:
گرمم می کنه ...ارومم می کنه ...
۱۳ فروردين ۹۸ ، ۱۶:۲۴ کروکودیل نیمه فمنیست
سالمی؟
پاسخ:
جسمی 
بله 
روحی ..نه 
۱۴ فروردين ۹۸ ، ۰۸:۲۸ کروکودیل نیمه فمنیست
بده همه چی
پاسخ:
نمی دونم ..باید صبور شم ..بیشتر ..
باید بگذرم ...
گرین بوک چیز خاصی نبود؟ گریه نکردی یعنی باهاش؟
پاسخ:
به نظرم داستان تبعیض در مورد سیاهپوستان بارها به بهترین شکل ساخته شده ..
اینم یه فیلم با ساخت خوب بود ولی غافل گیری و اوجی برای من نداشت 
نه گریه نکردم باهاش ..
سلااااااااام
یادمه قبلنا همیشه اینجوری سلام میکردم و با خودم فکر میکردم شاید انرژی بیشتری به طرفم بده
حالا یه سلام طولانی به تو
به حال اینروزات

سال نوت مبارک
امیدوارم امسال فقط خوبی ببینی و خبرای خوش بنویسی
امسال پر از حال خوب باشه برات
پاسخ:
سلام دوست قدیمی ..
انرژی می دهد هنوز سلامت
ممنونم واسه ارزوی خوبت 
ایشاالله سالی پر از اروزهای رنگی برای تو باشد :)
سلام
عذاب وجدان نداشته باش
هم مشاور حقوقی زیاده خداروشکر هم امکانات اطلاع رسانی خب میتونن از همون طریق اقدام کنن شما که مشاور مفت حقوقی ملت نیستی فردا هم هرچی بشه بیان سراغ شما
پاسخ:
سلام 
بحث رایگان بودنش نیست که من رایگان همیشه مشاوره می دادم ولی تو دروه کاراموزی اجازه ندارم قانونا مشاوره بدهم حتی رایگان ..خب منم دنبال دردسر نیستم ..راستش 
سلام ، منم آبانیم ، جمشیدم آبانیه ،اصا ما آبانیا همه یه چیزیمون میشه ، هفته ای دو بار میرم کوه ، ، آرومم میکنه
پاسخ:
جمشید رادیو چهرراری 
من ابانی نیستم فقط اسمم ابان است اما کوه ادمو اروم می کنه 
خوش به حالت که هفته ای دوبار میری ...یادم نیست کی رفتم 
۲۰ تیر ۹۸ ، ۲۳:۴۰ نیمچه روانشناس
دنبال متن شعر سایه بودم که گوگل به اینجا رسوندم.. محیط وبلاگ و کامنتا بردم به شیش هف سال پیش که وبلاگ نویس بودم و کلی حس خوب بهم داد.. خواستم تشکر کنم بابت این حس خوب😊💛
پاسخ:
خواهش می کنم 
التماس دعا 

سلام
دنبال این شعر سایه میگشتم، رسیدم به اینجا
میدونم نمیشناسمت ولی عجیب اشنا به نظر رسیدی
نیازمندی هات اشنا بودن برام

و از اتفاق ابانی هم هستم

پ.ن: چند وقت پیش بالای کوه یه عکس گرفتم، من و یه در و بقیه ی شهر اون پایین، شعر رو وقتی شنیدم یاد اون عکس افتادم. مطمئن بودم اون عکس چیزی واسه گفتن داشت

پاسخ:
من متولد ابان نیستم اما نامی که باهاش می نویسم  ابان است :)
من هنوز هم به همون ها نیازمندم ..امیدوارم تو سرشار بشی از اونچه که نیاز داری و دلت رسیدن بهش می خواهد 

https://as3.cdn.asset.aparat.com/aparat-video/899c69b979503f6209afeecd8a13ebbc15391074-480p.mp4 

نشسته ام به در نگاه می کنم دریچه آه می کشد تو از کدام راه می رفتی خیال دیدنت چه دلپذیر بود جوانی ام در این امید پیرشد نیامدی دیر شد

درستش اینه چرا از خودتون از شعر اصلی کم و زیاد می کنید؟

پاسخ:
چیزی از خودم اصافه نکردم سرچ کنید منابع مختلف به شکل های مختلف منتشر شده

سلللاااام

یک عدد از گوگل آمده هستم(:

پاسخ:
سلام .خوش اومدی :)

خدایا دربی رو ببریم من پول میخوام امروز ممنونت خدا جون 

سلام

اینجا چطوریه؟

یعنی دارین تو گوگل چت میکنین؟ 

سلام

اینجا چطوریه؟

یعنی دارین تو گوگل چت میکنین؟ 

پاسخ:
سلام 
فضای وب 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">