.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

امید : همین قدر سبز، دربند و فشرده

شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۸، ۰۵:۵۴ ب.ظ
امروز روز چهارم است که من کاراموز شعبه ایکس هستم 
روز اول ، فکر کردم من می تونستم به جای کاراموز وکالت ، کاراموز قضاوت باشم ولی قسمت نبود . 
به هرحال روز هایی خوبی را می گذرونم . قاضی شعبه  ادم دوست داشتنی است ...شاید پنج یا شش سال بزرگ تر از من . طرفین دعوا که خارج می شوند،  می پرسد نظرت چیه خانم وکیل:)  و  منم اونقدر خوب براش تحلیل کردم که واقعا خوشش اومده . بچه های دفتر ادم های خیلی خوبی هستن و هنوز درگیر این هستن که من دانشجو دکتری ام..
روزهای خوبی است و باید خداراشکر کنم برای این همه حس خوب . صورت جلسه چند تا جلسه را نوشتم و راستش را بخواهید برای یادگاری از یکی از صورت جلسه ها عکس گرفتم 

پ ن : اتفاق جالب امروز امدن میم بود  ...تو دادگاه ..پشت درب شعبه ..

پ ن : یک دسته گل زرد و بوی  کیک کاکوئئ داغ ...همین قدر ساده من خوشحال میشم 

پ ن : رو به روی  اجرای احکام خانمی مهریه اش را پخش کرد بین مردم ...چند صد شاخه گل رز قرمز ...
نگاه کردم و فکر کردم مردم چطور دلشون میاد  گل ها را بگیرند .
موافقین ۶ مخالفین ۱ ۹۸/۰۱/۲۴
آبان

نظرات  (۲۰)

سلام :)
چه خوب :))
براتون آرزوی موفقیت دارم .

نگفته بودین حقوق خوندین !:)
پاسخ:
سلام 
ممنون 
از پست های حقوقی گاه بی گاه پیداست :)
خدایا شکرت به خاطر حال خوبت :) 

پاسخ:
خدا را شکر واقعا :) پاییز جانم 
میم کیه؟
+دیگه وکیل شدین و ... به به :)
پاسخ:
میم ...
شش ماه کاراموزی دارم البته :)
ممنون
حالا چرا این همه قضاوتو بیشتر دوست داری؟ 
پاسخ:
پاییز ...نمی دونم چطوری بهت بگم ولی هدف ام بود...و من هنوزم رویاش را دارم ..اون گوشه های ذهنم .
۲۴ فروردين ۹۸ ، ۱۸:۳۳ آرزوهای نجیب (:
مبارکت باشه این حال خوب و ان‌شاءالله مستدام.
🌷
پاسخ:
مچکرم رفیق :) 
خوب اگه هدفت بوده نگران نباش :) 
پاسخ:
مرسی پاییز مهربونم 
امیدوارم همیشه حالتون خوب باشه :)

پاسخ:
ممنونم 
الهی همیشه حال دل تو هم خوب باشه و لبت پر خنده :) 
حال خوبت مستدام و هر روز پر و پیمون‌تر :)
پاسخ:
ایشالله حال دلت تو هم خوب و روزهات رنگی باشه :)
خداروشکر بعد از مدت ها یه پست با حال خوب ازت می خونم^---^
پاسخ:
واقعا خدا راشکر 
ای دا مهربونم :)
۲۴ فروردين ۹۸ ، ۱۹:۵۸ بلاگر کبیر ^_^
عزیزم چه خوبه میخونم روزای خوبی میگذرونی...

یه خانم شجاعی احتمالا بعد کلی دوندگی دفتر زندگی که حتما توش شادی و رضایت نداشته بسته و با بخشیدن گل هاش میره که دفتر جدیدی باز کنه.. من هم تحسینش میکردم هم با کمال میل گلش رو قبول میکردم :)
پاسخ:
فدات بلاگر مهربون 
نمی دونم اما واقعیت غالبا تلخ است و پشت این گل های رها شده درد های زیادی هست ولی دعا می کنم اونجوری که تو تصور کردی باشه و حال دلش خوب باشه . 
خوشحالم که حال دلت خوبه آبان عزیز...
پاسخ:
خوشحالم که هستی دوست قدیمی 
خوش به حالت واقعا
من تو شرایط مشابه شما نتونستم درسم رو ادامه بدم چون واقعا از نظر روحی نمی کشیدم :( بعد از رها کردن درسم که الان دو سالی میگذره هیچی به هیچی بیکار و بی عار شب و روز می کنم و روز رو شب. 
قدر موفقیت هاتو بدون خوش به سعادتت که تو این شرایط سختت دانشجوی دکتری هستی و سرکار میری و بزودی وکیل میشی تازه سنی هم نداری من سی و دو هستم
و هنوز بلاتکلیف وضعم و درگیر دادگاه و...
پاسخ:
مهسا من ترم اول ارشد ازدواج کردم و ۶ بعد زندگی ام پر از مشکل بود تو بدترین شرایط درس خوندم چون ادم جنگیدن بودم ..منم اون سال ازمون وکالت ندادم ..روزی که پایان نامه را دفاع کردم گریه کردم ..جلوی استادم گریه کردم ...اما جنگیدم ...من تمام مسیر اصفهان تا تهران گریه کردم رویاهم مردن ولی  بازهم جنگیدم ...چون انگاری تنها چیزی بود که زنده نگه ام داشت همین بود  منم هنوز درگیر دادگاهم ...اما می خواهم که زنده بمونم ...مهسا زنده بمون ...نزار غول سیاه افسرگی از بین ات ببره ..هیچ روانشناسی معجزه نمی کنه ..من می دونم که تو بهترین را رقم میزنی ..
به سپار به خدا 
نمی‌دونی چقدر خوشحال شدم آبان جان :)))) تبریک میگم بهت امیدوارم همیشه موفق و قوی باشی و به آرزوهای خوبت برسی. 
پاسخ:
ممنونم : ایشاالله به هرچی دوست داری برسی عزیزم 
پستِ خیلی سبز، صورتی و سفیدی بود، به رنگ همین روزای بهار

خوشحالم برات آبان جان. چرخ روزگار خوب بچرخه برات الهی :)
پاسخ:
ممنونم ارکیده جان 
الهی که چرخ روزگار برای تو هم عالی بچرخه :*)
۲۷ فروردين ۹۸ ، ۰۰:۳۲ خانوم ِ لبخند:)
آبان عزیزم خیلی خوشحالم که حس های خوبی مهمون دلت شده :) در آرامش باشی الهی همیشه نازنینم:*
پاسخ:
ممنونن خانم لبخند :) مهربونم 
مبارک باشه به سلامتی 
کار کلی خواستن پرت میکنه
روزهای سخت زود تموم میشن و سحر آغاز میشه به زودی
پاسخ:
سارا جانم 
 کار حواس من  را پرت نمی کنه ...
سحر اینجا همیشه شبه 
نوشته هات زیباست
سلام آبانم
خدا رو شکر خبر خوبی بود برام
موفقیتای بیشترتو ببینم تو واقعا لایقشی
پاسخ:
ممنونم شاپرک مهربونم :)
موفق باشی دوست عزیز
عالی بود موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">