.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

عرق سرد

سه شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۸، ۰۸:۰۸ ق.ظ

از ساعت ۵ صبح نخوابیدم . مدل خوابیدنم ریخته بهم . دیروز نشستم فیلم عرق سرد دیدم و پایان فیلم گریه کردم . زندگی من خیلی بدتر بود . چه روزهایی پشت درب محضر التماس نکردم که میبخشم ...اولش شرط خودش این بود بعد چند روز بهانه و بازی شروع شد .از خیلی ها خواستم کمک کنند ...خیلی ها حرف زدند ...اما امضا نکرد و تا همیشه دردش موند ..من حمایت هیچ کس نداشتم ..تو اتوبوس تهران به اصفهان گریه کردم و سط گریه هام خوابم برد ..چی کشیده بودم ....چقدر تو کهف شهدا ..تو گلستان شهدا التماس کردم ...نشد ...می خواهم قهر کنم خدایا ..بلکه نازم بکشی ...این بنده ات پرتوقع است ..اما جز تو کسی نداره ...

اعتراف می کنم زبان خوندنم به شدت افتضاح پیش رفت چون حال دلم خوب نیست . چند روز پیش رفتم دفتر دکتر خ ..استاد ارشدم ..دوسال بود ندیده بودمش ..از دکتر ف جریان حال بدم را می دونست ..پرسید چی شد اخرش ...فقط اشک هام نگه داشته بودم تا برسم پارک مطالعه ...تا راحت گریه کنم ...اینکه اشک هام تمام نمیشن عجیبه ..خدایا روا نبود که دل من خون باشه ..دل اونا پر از شادی ...دارم بلند بلند فکر می کنم ...خدایا می دونم غر می زنم اما تو خدایی دیگه ..یه ذره بغلم کن

 

موافقین ۱۵ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۱۲
آبان

نظرات  (۱۳)

فیلم عرق سرد به شدت جذاب و در عین حال اعصاب خرد کنه. 

به حق این ایام عزیز دعا میکنم دلت رنگ ارامش ببینه عزیزم...

پاسخ:
هوپ ...خیلی دیدنش برام زجر داشت ...
من به اندازه افروز عرق سرد قوی نیستم 
الهی امین 
۱۲ شهریور ۹۸ ، ۰۹:۵۱ فاطمہ. ح جیمی

باز میشه این در 

صبح میشه این شب 

•آبان هر نوشته ای که میذاری تو دلم میگم امیدوارم خبر خوشی باشه 

امیدوارم غم های آبان تموم شده باشه 

میدونم که هیچ وقت انسان از غم رها نمیشه به درستی که خدا گفت 

«لقد خلقنا الانسان فی کبد» 

درسته همه مون تو زندگی هامون یه رنج و سختی داریم اما یه وقتایی اونقدر زیاد میشه که دیگه مضطر میشیم و التماس میکنم که نمی تونیم :( 

نمیدونم خدا چی می بینه تو وجودمون و حکمتش چیه و قضیه از چه قراره که این غم 

هنوزم ادامه داره 

آبان دلت آروم بشه خداکنه 

پاسخ:
خسته شدم فاطمه ..چهارسال بدون غم نبودم ..
خب پس کی تمام میشه ..کی صبح میشه ...
الهی خدا دعای تو را بشنوه 
۱۲ شهریور ۹۸ ، ۱۰:۲۴ دچارِ فیش‌نگار

حالا بذار یکی دو هفته دیگه قهر کن

نمیشه؟ :)

پاسخ:
خستم ...خیلی ..خیلی 

الهی دلت .. روزات ... زندگی ت ... آروم شه.

پاسخ:
الهی خدا به حرف ات گوش کنه 
۱۲ شهریور ۹۸ ، ۱۵:۱۶ دچارِ فیش‌نگار

حق داری 

پاسخ:
نمی دونم حق دارم یانه ..

ابان چرا خودت تمومش نمیکنی؟

پاسخ:
من از یه عمر سرزنش خودم می ترسم از یه عمر پشیمونی ..می ترسم تمام کنم اما برای خودم تمام نشه هیچ وقت ..

اگه همین الان پا رو دلت بذاری که تموم بشه، چقدر طول میکشه که به صورت قانونی تموم بشه؟

پا رو دلت بذار، لطفا :)

پاسخ:
اکه پا رو دلم بزارم ...
اگه از همع چی بگذرم و اونم بگذره از همه چی ...شاید یک ماه 
می دونی ایدا من از این می ترسم که بگذرم اما هیج وق تو ذهن ام تمام نشه این مقصر دونستن خودم ..

پارک مطالعه.. دانشگاه اصفهان

و شش سالی که گذشت چه روزای خوب و بدی را سپری کردم چه تنهایی ها چه شادی ها. بیشتر تنهایی بود اما خداراشکر تجربه ای بود. 

همشهری هم دانشگاهی فردا همسایه نشیم یه وخ😀

فقط وبلاگ تو رو میخونم فقط برا تو کامنت میدم. 

دلت آروم

پاسخ:
دانشگاه یکی از جاهایی است که هنوزم تو این شهر دوستش دارم و حس خوب بهم میده ...
اگه همسایه شدیم خودت زودی بهم خبر بده :)
ممنون مهربان 

منم وقتی کم میارم و قهر میکنم خدا همه چیو درست میکنه!!!!

یه چیزی نذر کن. و همین الان نذرتو ادا کن. یه عزیزی میگفت خدا بدهکار کسی نمیمونه. وقتی نذرو قبل از استجابت ادا کنی خدا رو بدهکار خودت کردی! این کارو بکن، ان‌شاءالله که نتیجه بده

پاسخ:
گندم خوش به حالت ...برام دعا کن ..
باشه ...ممنون 

درست میشه عزیزم...

پاسخ:
شاید نشد گندم ...

میشه ان‌شاءالله. زندگی بد و خوبش قاطیه. روزای خوب توی راهن. خدا هم که بزرگتر از همه مشکلات ماست. این روزای سخت‌تو میبینه و برات روزای خوبو کنار میذاره که به موقع‌ش دلت پر از شادی بشه. ان‌شاءالله اون روزا خیلی زود میرسن :*

پاسخ:
گندم ..یه ادم هایی هستند که هیچ وقت تو زندگی خوشبخت واقعی نیستند ..
احساس می کنم من هیچ وقت خوب نمیشم ...

زندگی هر کسی همونجوریه که خودش انتخاب میکنه باشه. میفهمم شرایطت خیلی سخت پیش میره، اما اصلا به این معنی نیست که تا آخرش همینجوری میمونه. مگه اینکه خودت بخوای همینجوری بمونی.

سختیا و غم‌ها همیشه هستن، تموم نمیشن. ولی این شرایط تو یه کم با بقیه سختیا فرق داره. تموم میشه به زودی ان‌شاءالله. بعدش روزای بهتری میان عزیزم

پاسخ:
انشاالله 
ممنونم گندم جان 
۰۹ مهر ۹۸ ، ۰۳:۵۹ فیکوس لیراتا

امیدوارم بغلت کرده باشه خدا ⁦❤️⁩⁦❤️⁩

پاسخ:
نکرد ..روز به روز هم دارم دورتر میشم انگار ‌....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">