.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

دور همی

يكشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۴۱ ق.ظ

اینترنت که قطع شده تقریبا 

زمان امتحان جامع هم که قرار بود این هفته باشد با پیام امروز  تغییر کرد . 

حوصله ام سر رفت حداقل اینجا حرف بزنید دلمون باز شه !

چه کنیم حالا 

موافقین ۵ مخالفین ۱ ۹۸/۰۸/۲۶
آبان

نظرات  (۱۷)

۲۶ آبان ۹۸ ، ۱۰:۴۲ دچارِ فیش‌نگار

خخخخ یکم بیشتر وقت داری مرور کنی

پاسخ:
اهووم  
ولی یه هفته اضافه شد .
امروز درس خوندن را تعطیل کردم :)
۲۶ آبان ۹۸ ، ۱۰:۴۷ لیانا وزیری

این قطعی اینترنت برای من که یه توفیق اجباریه.از صبح بلند شدم عین بچه آدمیزاد نشستم درس خوندم.حتی وقتی هم اینترنت به وضع سابق برگرده باید اینستا رو حذف کنم و استفاده از تلگرام رو هم خیلی محدود کنم.واقعا آدم سطحی ای شدم یه مدته.قبلنا همش کتاب میخوندم.زبان میخوندم.درس...

ولی الان این اینترنت لامصب میذاره مگه؟البته بعضی روزها اراده ام خیلی قوی بود خیلی کمتر سراغ اینترنت و اینستا میرفتم.

پاسخ:
من اینستا دی اکتیو کرده بودم که درس بخونم یعنی الان ۲۰ روز تقریبا به جز سه یا چهارساعت بیرون خونه نرفتم ولی الان حتی نمیشه یه فیلم دانلود کرد ..
اووف زبان غول بعدی من است ..
امیدوارم قشنگ درس بخونی :)
۲۶ آبان ۹۸ ، ۱۰:۵۰ لیانا وزیری

آقا این چه وضعشه؟به آمار حاضرین در سایتت خیلی حسودیم شد.۱۴نفر؟؟؟؟

چقد زیاد🤐😐

پاسخ:
تلگرام و اینستا قطع است .فقط بیان و دیوار برای من باز میشه 
۱۴ نفر بیایید حرف بزنید 😂
۲۶ آبان ۹۸ ، ۱۰:۵۱ دچارِ فیش‌نگار

هوا چطوره؟

دیشب اصفهانیا خوش درخشیدن از لحاظ فرهنگ و مدنیت (قشنگ ترین اعتراضا رو کردن، حضور مسالمت آمیز داشتن گویا)

پاسخ:
هوا سرده من شوفاژ بغل کردم 
تقریبا همه راه ها بسته شده بود .دوستم از ۱۰:۳۰،صبح تا ۱۱شب تو ماشینش تو اتوبان گیر کرد ...
۲۶ آبان ۹۸ ، ۱۱:۰۱ مشتاقٌ الیه

 ما‌که حرفی برای گفتن نداریم. شما بگید شاید یادمون بیاد...

 

پاسخ:
شما هم تعطیل شدید ؟
به عنوان یه دانشجو فعالیت مدنی کن :(صرفا شوخی تحریک ات نکردم به جرم ها ...

نت قطع شده و منم سرکار دارم توی تنها سایتی که زنده مونده چرخ میزنم.. :D

پاسخ:
فقط بیان باز میشه بلاگفا که واسه من قطع است 
خوبه باز تو رفتی سرکار .بهتره 
من که به خاطر امتحانم به همه گفته بودم تا اخر ابان دفتر نمیرم . اداره مالیات باید برم که اونم بدون اینترنت کارم راه نمیافتد  
۲۶ آبان ۹۸ ، ۱۱:۰۹ پوریا قلعه

سلام

میخوام شمارو به بهترین وبلاگ جمله در بیان دعوت کنم!

حتما از اول تا آخر مطالب رو مطالعه بفرمایید... شاید برای شما هم...

عاشق خدا💚

 

برو وبلاگم مطالب رو بخون وقت هم کم میاری :))

پاسخ:
ا...بهترینش وبلاگ شما است 
باشه میام یه سر 
چون خیلی اصرار کردی :)

جدی؟ من خیلی وقته بلاگفا ندارم.. نمیدونستم اونم مشکل پیدا کرده.

آره اما خب هیچ کاری نمیشه کرد رسما... نشستیم داریم همو نگاه میکنیم، چای و میوه میخوریم و کلا جاست فور فانه دیگه..

پاسخ:
منم بعد ویرانگری بلاگفا کوچ کردم ولی وبلاگ دوست ها باز نمیشه 
هم چایی داری هم میوه ..خیلی خوبه ..خوش میگذره 

خوشم میاد روحانی هرچی فیلتر نکرده بود امروز یه جا جبران کرد

کلا دیوار کشید دور اینترنت ایران ظاهرا فقط دیوار کشیدن رئیسی بد بوده!!!

پاسخ:
اینا همشون یه جورند ..ما سرکاریم ...یا اونا ...
هیچ کدوم مورد تایید من نیستند 
حالا انگار من کی ام 😂
۲۶ آبان ۹۸ ، ۱۱:۱۲ مشتاقٌ الیه

من امروز کلا کلاس نداشتم. 

من به عنوان یک دانشجو، مینشینم تنگ بخاری، بوی بخار کتری را نفس میکشم و دم کرده نعنا میخورم...

بله بله :)

پاسخ:
ا ..دم کرده نعنا ..هی میگم یادم باشه از عطاری بخرم یادم میره 
یه دفعه تو این ایستگاه صلواتی های محرم خوردم محشر بود 
۲۶ آبان ۹۸ ، ۱۱:۲۰ دچارِ فیش‌نگار

1/آیا فعالیت مدنی جرمه؟ :))))

2/ حق شهروندی دوستت که تا 11 شب گیر کرده چی میشه؟

پاسخ:
۱/ تحریک به اخلال در نظم عمومی جرم است 
جرایم علیه امنیت غیر قابل تعویق و تعلیق است .
۲/ حالا دوست من که خودش هم  می خواست بمونه !،حقوق شهروندی در لفظ قشنگه در عمل من ندیدم چیز خاصی به عنوان ضمانت اجرا 

شرکت که کوچیک باشه اینجوریه.. ^_^

پاسخ:
گرم و صمیمی :)

سلام.

من هر روز اینستا و تلگرام ُ چک میکردم بعد از رختخواب میپریدم بیرون...

الان خیلی بی قرارم :(

واقعا اونوقتا که اینترنت نداشتم چه جوری زندگی میکردم؟دوره ی راهنمایی و دبیرستان.:(

پاسخ:
سلام 
تو ترک اجباری هستی :)
من فکر می کنم سال کنکور کارشناسی اگه اینستا بود هیچ وقت مثل یه بچه خوب درس نخونده بودم !
۲۶ آبان ۹۸ ، ۱۲:۲۲ پلڪــــ شیشـہ اے

سلام آبان عزیز :*

دیروز وضعیت احمقانه ای حاکم بود توی شهر

یعنی شب موقع برگشت خونه شوکه شده بودم. گریه می کردم. دیوونه ها 

اتوبان دم خونه مون و بسته بودن

لاستیک های پشت مخابرات و آتیش زده بودن

کیوسک پلیس سر تختی فقط چار تا میله سیاه ازش مونده بود

 

پاسخ:
سلام عزیزم 
چقدر بد ..چقدر اذیت شدی .....شنیدم گویا تختی و شهدا اوضاع خیلی خراب بود ...
من که داشتم درس می خوندم نشد برم بیرون ببینم اوضاع چطوریه 
ولی حالا می خواهم یه سر برم ببینم شهر در چه حاله !
کاش زودتر اوضاع عادی شه ...
اون پلیس بیچاره هم از همین مردم است ...خانواده داره..نگرانش هستند .. 
۲۶ آبان ۹۸ ، ۱۳:۳۰ پلڪــــ شیشـہ اے

والا پلیس ها و سربازا بنده های خدا

 

ما هم با یه نفر قرار داشتیم با موتور رفتیم و برگشتیم. والا که هر کی نرفت بیرون برد کرد. :/ از بس خل و چل بازی بود

پاسخ:
موتور اینجور وقت هاخیلی خوبه ..خیلی 

سلام :)

بقول یکی از دوستان انگار برق رفته :)

پاسخ:
سلام :)
بچه که بودم برق ها که میرفت شب زود می خوابیدیم به امید اینکه صبح برق میاد
..حالا هرچی می خوابیم ..نه برق ها میاد نه  دیگه امید بچگی را  داریم 
۲۹ آبان ۹۸ ، ۱۷:۴۲ آرزوهای نجیب (:

آبان، تو دکتری می‌خونی؟

 

چرا من نمی‌دونستم:/

پاسخ:
سلام 
حالا می دونی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">