.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

شبی که بارون میبارید ..

دوشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۲۲ ب.ظ

چایی داغ می خورم با کیک سیب و دارچینی که خودم پختم ..

بارون میبارد این جملات قشنگه ولی پشت این جملات ،ابانی است که امروز یه قدم دیگر برداشت برای تمام شدن .ناهار خوردیم و فکر کردم کی باور می کنه این قدر ناامیدم که اخرین ناهار را باهاش خوردم. می دونی امید نداشتن ادم به اینجا میرسونه.عصر گریه کردم . رفتم دفتر و خانم نون بهم گفت خودت را رها کن ...رها کن ..من که فکر می کنم هیچ کس رها نمیشه.همه ماپرنده های تو قفس ایم ..فقط من دیگه رویای پرواز ندارم 

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۲۵
آبان

نظرات  (۱۲)

۲۵ آذر ۹۸ ، ۲۳:۴۸ مهدی هستم(سیدمهدی)

هیچکس رها نمیشه و همه ی ما توی یه قفس لعنتی حبسیم آبان

منم حال و روزی مثل تو دارم این روزا...واقعا لعنت بهش

 

پاسخ:
واقعا لعنت 
کاش عادت نکنیم به قفس 
امیدوارم شما خوب شی :)

چرا باهاش نهار خوردی? خاطره نساز آبان ازش

خاطره نساز دختر. 

پاسخ:
حرف ات قبول دارم ولی من کلا خیلی خریت کردم پاییز 
۲۶ آذر ۹۸ ، ۱۳:۳۳ دچارِ فیش‌نگار

رویا نیست واقعیته :)

پاسخ:
واقعیت ...تلخ و شیرین 
۲۶ آذر ۹۸ ، ۲۰:۳۶ گندم بانو

ایشالا این روزای سخت به زودی تموم میشن و روزای خوبی توی راه هستن.

پاسخ:
ایشاالله برای هردومون 
برای تو رونق کسب کار 
برای من ارامش 

چقدر تلخ .....

امیدوارم برسه روزایی که لبخند گنده بشینه رو لبت و یه آخیش بزرگ از ته دلت بگی

پاسخ:
الهی امین ..
ایشاالله تو هم همیشه شاد باشی مهربان :)

ابان عزیزم بعضی وقتا میام میخونم وبلاگتو .دلتنگ میشم .مرسی که مینویسی.

پاسخ:
ممنون رها عزیز 
که وقت میزاری :)

رها کن دخترم...

پاسخ:
نبات مهربونم ..

:)

پاسخ:
:(

آبان میشه به من رمز بدی

پاسخ:
ادرس برام بزار 

من خواننده خاموشم میشه به منم رمز بدی؟

پاسخ:
متاسف ام ..فقط به معدود وبلاگ دارانی رمز میدهم که مدت ها است میشناسمشون 

دلت آروم ...

الهی از این برزخ و از این روزها و از این حال خراب زودتر عبور کنی و به آرامش و روزهای خوش زندگی برسی. 

پاسخ:
رها ...
دلم‌رها شدن می خواهد ...
جهنم است ...
۳۰ دی ۹۸ ، ۲۲:۲۶ فاطمہ. ح جیمی

سلام آبانِ من 

چی بگم از این همه غم و احساسی که داره پر پر میشه 

خدا کنه اونجور بشه که دوست داری 

پاسخ:
خدا کنه که دلم اروم شه ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">