.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

سرنوشت

يكشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۲۷ ب.ظ

دیشب ۱۱ شب مدارک دادگاه امروز به دستم رسید و نشستم بخواندن و تنطیم کردن لایحه برای دعوایی که خودم پیش بینی می کردم شکست بخوریم ...امروز رفتم دادگاه و باختیم ...

بعد ظهر با عین رفتیم گوشی بخرد ..به مناسبت کادو روز زن ...کارت همسرش را کشید و راحت هدیه گران قیمت خودش را خرید ..

اقای الف با اصرار زنگ زد و بیان کرد فردا روز اخر اعتراض است . مدارک تصادف را وسط خیابان به دستم رساند که امشب لایحه را تنطیم کنم .

حالا نشستم و با خودم فکر می کنم ..این همه دویدن ...در حالی که هزار ها زن به سادگی از کارت همسرشون خرج می کنند و این یک امر طبیعی است ...کدام زندگی  بهتر است ...اینکه خودت پناه و تکیه گاه خودت باشی.یا کسی را داشته باشی که همیشه باشد ...همیشه حامی ...

نمی دونم ولی مطمنم زندگی با عشقِ حامی مطمن تر از زندگی ادم هایی مثل من است !

.....

تمام هفته چهره دختر ۱۵ ساله ای که از استرس ناخن ها را فرو می کرد در دستش از جلو چشمم کنار نمی رود...طلاق پدر و مادر .‌ازدواج مجدد مادر ...و قصد تعرض عمو به برادر زاده خودش .. شب منزل پدربزرگ پدری ...خدایا مواطب همه ما باش ..یک قدم تا بزهدیده شدن ..یک قدم تا بزهکار شدن ...

پ ن : از خودم خسته ام ..هرچقدر هم بدوم ..نمی رسم ..

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۱۳
آبان

نظرات  (۱۶)

۱۴ بهمن ۹۸ ، ۰۱:۲۰ پلڪــــ شیشـہ اے

سلام عزیزم.

فقط یه چیز به ذهنم میرسه.

اتمسفری که توش تنفس میکنی و روایتش میکنی واسمون خیلی خفه است و آدم و به نفس تنگی میاندازد. به نظرم واسه خودت یه تفریح حسابی هفتگی بچین عزیزم. توی حال روحیت خیلی خیلی موثره. 

:*

الهی که بهترین حال و زیباترین آرامش و خوشگل ترین لبخند وداشته باشی

پاسخ:
به کامنت خیلی فکر کردم ..دیدم مدت ها است هیچ تفریح حسابی نداشتم ..هیچ خنده از ته دلی نداشتم ...
ممنونم ازت 
۱۴ بهمن ۹۸ ، ۰۹:۱۲ لیانا وزیری

کدام یک بهتر است؟قطعا این که خودت پناه و تکیه گاه خودت باشی.

پاسخ:
قطعا ! 
خیلی سخته که خودت و خودت باشی ...
۱۴ بهمن ۹۸ ، ۱۴:۲۹ دچارِ فیش‌نگار

مقایسه نمیشه کرد

پاسخ:
چرا نشه ..میشه دچار 

سلام

وکیل شدید یه پا و البته حرفه‌ای

البته که نباید ظاهر زندگی کسی رو قضاوت کرد

پاسخ:
حرفه ای که نشدم ..لطف دارید ...
قبول ندارم ..ما پیوسته داریم هم قضاوت می کنیم ...هروز ..هرثانیه 
و راستش حتی اگه ظاهر زندکی دیگران را مقایسه نکنم .خبر دارم که باطن زندگی خودم از هر جیز ارزشمندی خالی است 

قسم میخورم هیچکی به اندازه من واسه حقوق برابر زن و مرد و اهمیت شاغل بودن زن و ....رو منبر نرفته. اصلا وبلاگستان 10-12 سال پیشو که بخونی تمام کامنتهای اینچنینی مال منه. الان که میانه سی و چند سالگی ام فکر می کنم چقدر نادان بودم. توضیح نمیدم چرا فقط در همین حد میگم.

پاسخ:
من یه سری حقوق لازم و ضروری می دونم  واسه هر ادمی ..هر زنی 
بستگی داره برابری را چه طور معنا کنیم 
اما تهش من یه جور حمایت را نیاز دارم 
۱۶ بهمن ۹۸ ، ۰۸:۵۱ دچارِ فیش‌نگار

@زینب

تو تنها نیستی

سرنوشت همه مون همینه :)

پاسخ:
بیان عزیز 
بیا امکان پاسخ دهی به نظرات و منشن کردن اضافه کن 
تشکر ...
۱۶ بهمن ۹۸ ، ۱۸:۳۵ دچارِ فیش‌نگار

وقتتون گرفته شد :)

پاسخ:
نه بابا :)
۱۶ بهمن ۹۸ ، ۲۰:۰۳ محسن رحمانی

گمان می کنم هر آدمی باید پشت پنجره ی اتاقش،یک گلدان گل شمعدانی

داشته باشد،که هر بار گلهایش خشک می شود و دوباره گل می دهد،

یادش بیفتد که روزهای غم هم به پایان می رسند!

پاسخ:
تو اتاقم یه پتوس دارم ..
زمستون ..تابستون ..بهار ...پاییز ..سبز موند ولی من به اندازه اون ریشه هام محکم نبود ..
۱۶ بهمن ۹۸ ، ۲۲:۵۹ محسن رحمانی

اگه بخواید میتونید میتونید محکم باشید .

 

موفق باشید .

پاسخ:
انشاالله 
ممنون :)

چیزهایی که دارید رو بیشتر ببینید بزرگوار

پاسخ:
از ویزگی های منفی من کمال طلبی است 

حامی همیشه خوبه اونم با عشق آدم تنها سخت زندگی می کنه هر چندمی تونه از پس زندگیش بربیاد چقدر دردناک بود انتهای مطلب!

پاسخ:
سخت ..
زندگی همیشه سخته ..حداقل واسه خیلی ها

سلام

کمال طلبی که از خصائص همه ماهاست

اما این که بتونیم خصائص رو کنترل کنیم و مدیریت کنیم یه چیزی است ورای اینها 

پاسخ:
سلام 
من مدیربت نکردم و روح ام شکست خورد فکر کنم !
پذیرفتن درد و شکست اولین قدم است شاید 

چ حس و حال خوبی داره اینجا

 

پاسخ:
به نظرم چیزی جز نا امیدی نداره

نظر به اینکه معلوم نیست ما زن بودن بلد نیستیم یا مردها مرد بودن بلد نیستن که بنیان خانواده اینجور سست شده مجبوره زن که کار داشته باشه 

وگرنه که بله منم یه جور حمایت لازم دارم (همونجوریو که تو میگی) و بله اون پولی که شوهر واست خرج می کنه آی مزه داره (که نمی دونم چرا مامانم به این حس من میگه خگی بیش از حد، و البته خواهرمم میگه) 

 

چی بگم 

یه شغلهایی هم داریم که به درد عمه مون می خوره 

انصافا این شغلهای غم انگیز هم شد کار؟ 

گرچه همچنان از نظر شخصیم وکیل خیلی بده و ازشون متنفرم :/ 

 

پاسخ:
به نظرم جفتون قبول داریم که ممکنه هم زن هم مرد بلد نباشن زندگی کنند اما مگه همه بلد بودند ..مردها بی معرفت ترند ..راحت قید یک ادم را میزنند به نظرم 
ای مزه داره را خوب گفتی ..ادم دوست داره ..یه جور امنیت است 
اره واقعا به درد عمه مون می خوره ..
چند وقت پیش تو دادگاه یه خانومی که داشت جدا میسد گفت دارم حقوق میخونم وکیل شم ..شما راضی ؟گفتم جای این کار برو ارایشگری ..محیط به اون شادی و دارامد بالا !
حالا از من بدت نیاد پاییز :)

سلیقه هامونم جالبه که عین هم هست 

خیلی آرایشگری دوست دارم انصافا 

 

آره بعضی ها راحت می تونن قید یک آدم رو بزنند 

پاسخ:
واقعا خوبه ارایشگری 
من همیشه تو ذهن ام هست یه زمانی برم دنبالش ..
ماشالله چقدر هم کلاس دارند ..اول اسفند زنگ زدم برای اخر اسفند نوبت بگیرم .ارایشگر محل مون فرمود دیر زنگ زدی نوبتام پر شده 🙄

از خودت که تو پست گفتی انگار  خودم رو دیدم :

سال ها تلاش کردم من اونی باشم که فقط وفقط پولای همسرش رو خرج می کنه اما من اون ادم نبودم و نیستم 

حتی بلد نیستم اگر خدایی نخواسته روزی ازدواج کردم چجوری باید از همسر پول طلب کنم!!!! اصلا نمی تونم .... انگار کاری خارج از شان منه .... :///

پاسخ:
 به شان ربط نداره ..این حق هر زنی است که حمایت مالی بشه ‌...به نظرم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">