.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

اذر

پنجشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۹، ۰۸:۵۷ ب.ظ

در من همه چیز مرده است . پشت ماشین ..وسط میدون فکر کردم چقدر رانندگی ات را دوست داشتم . بعد یهو بغض ام گرفت. کیسه ابجوش ام بغل کردم و دارم این پست را می نویسم . این هفته به اندازه اون مرداد جهنمی سوختم اما هیچ کس نفهمید ..بلد شدم شبیه خودم نباشم ..به طرز احمقانهای از دست خودم عصبانی ام ..یه وقت هایی به مامان میگم دلم یه دوست پسر می خواهد ..خنده داره ..من هیچ وقت همچین چیزی تجربه نکردم اما از خودم عصبانی ام ...دم گلستان شهدا به مامان گفتم باهمه شون قهرم ..یادشون رفته چقدر زار زدم چقدر التماس کردم ...دلم تنگه ..واسه خودم بیشتر از همه دنیا ...مرحله دوم اختبار هنوز برگزار نشده ..دلم می خواهد زودتر تمام شه ..بلکه بشینم سر تز نا نوشته ام ...هرچقدر می خواهم ادای ادم های قوی را در بیارم ..تو دلم یه دختر بچه است که دلش تنگه ...

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۰۶
آبان

نظرات  (۶)

هوای اون دختربچه ی ته دلت رو داشته باش آبان، نذار انقدر توی خودش باشه و نادیده اش نگیر. 

پاسخ:
هوپ ...باید بیشتر هوای خودم را داشته باشم 

درسته که وقتی ادم حالش بد هست نباید وارد رابطه ی ازدواجی بشه٬ ولی میگم امکانش نیست کم کم جا برای یه ادم جدید توی زندگیت باز کنی؟

شوهر؟ نامزد؟ دوست؟

نمیگم اون بیاد همه چیز خوب میشه ولی شاید با دغدغه های جدید زودتر خاطرات قبلی کم‌رنگ تر بشن.

پاسخ:
فکر نمی کنم واسه من درمان باشه ...
من پناه میبرم به کار به درس ...دلم خیلی ترسو تر از این حرف ها است.
انگاری ظلم است به نفر بعدی ..
۱۰ آذر ۹۹ ، ۰۲:۱۰ اسید سیتریک
پاسخ:
من هیچ وقت کنترل زندگی را نداشتم ..پذیرفتم درهایی هست برای بسته بودن ...
۲۴ آذر ۹۹ ، ۱۴:۱۸ بلاگر کبیر ^_^

اون دختر بچه رو به آغوش و عشق از طرف خودم دعوت میکنم من 💚

پاسخ:
ممنونم از مهربونیت :)

کاش رها کنی

خودتو داری نیست می کنی دخترم

صبح میشه این شب

پاسخ:
صبح که نمیشه نبات 
نمی دونم موقتی یا نه ولی احساس می کنم بهترم 
ناامیدم ولی ارومم 

اروم باش به چیزهای بهتر فکر کن:)

مهربون دختر قشنگ م

پاسخ:
فدای محبتت نبات جان 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">