.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

بی اهمیت

جمعه, ۵ دی ۱۳۹۹، ۰۸:۲۵ ب.ظ

زنگ زده میگه :  تو دادگاه ازشما ، شماره گرفتم . پرونده جنایی هم قبول می کنید . میگم بله . می فرمایند یه پرونده داریم خیلی هم پیچیده نیست حالا به نظر تون وکیل لازم داره یا خودمون اقدام کنیم ؟ موضوع پرونده قتل ....

اومده تو دایرکت ...نمیشناسمش..پیام داده میشه موقع امتحانام سوال ها بفرستم شما جواب بدید!

اختبار هنوز برگزار نشده ،پیر شدم رسما از دستشون ...

دی ماه ...به روی خودت نیار ..هیچی را ...میشه ؟ نمیشه 

کارمند بانک ایکس که برای توقیف حساب میرم پیشش کارتم گرفت ..هی پیام های الکی میده.سین می کنم جواب نمیدهم .در معرض بلاک است ..واقعا من حساس ام یا اون دیوانه است 

سریال undoing تو دو روز کامل دیدم ..وقتی سریال می بینم تا تهش نفهمم اعصاب ندارم ..

یه خشم پنهان تو سرم هست ...اشفته ام ...مثل این متن ....

موافقین ۶ مخالفین ۱ ۹۹/۱۰/۰۵
آبان

نظرات  (۴)

۰۵ دی ۹۹ ، ۲۱:۵۴ شارمین امیریان

سلام.

متنفرم از این مردهایی که فکر میکنن میتونن با چند تا پیام احمقانه، وارد ارتباط با زنی بشن که به خاطر کارش، روابط زبادی با مردم داره.

پاسخ:
سلام عزیزم 
نمی دونم با خودشون چی فکر می کنند ‌‌...شماره من کاری است 
هرکسی از رفتارش یه هدفی داره و اگر بدون هدف این مدل رفتار می کنند بیشتر حال بهم زن اند ..

چنین افرادی رو رها کنی کم کم تلفنی میخوان مشاوره بگیرن ازت و اخرم بگن کاری نکردی که!

 

اون دایرکتیه هم میخواسی بگی با دوغ یا نوشابه؟!

 

اخ اخ وقتایی که منم حس میکنم جنس مخالفی میخواد نزدیک بشه که دوست ندارم نزدیک بشه، چقدر حس بدی آدم پیدا میکنه و من هم اکثرا با بلاک جلوشون درمیام :-))

این سریال رو از کدوم سایت دانلود کردی که سانسور نداشت؟

پاسخ:
دقیقا هدف شون همینه 
😅
نمی دونم واقعا ...این روشش نیست ...اونی که صریح میگه بهتره ...
من از سایت ها قطع امید کردم از کانل های تلگرام دانلود می کنم 
من از اینجا دان کردم 
@TheUndoing
کلا ۶ قسمته ..هیجانش خوبه ..اما خیلی هم عالی نیست 
۰۶ دی ۹۹ ، ۲۱:۲۸ دچارِ فیش‌نگار

شارمین دختره؟ یهویی به ذهنم رسید اینو بپرسم :)

میخوره اسم پسر باشه :|

پاسخ:
شارمین اسم دختره 
تو وبلاگش مفصل توضیح داده 
برگشتت تبریک میگم دچار ...جات خالی بود 
۰۷ دی ۹۹ ، ۲۱:۵۷ دچارِ فیش‌نگار

متشکرم. نظر لطف شماست.

+میدونستم خانمه

پاسخ:
خواهش می کنم :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">