.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

روایت جمعه

جمعه, ۱۲ دی ۱۳۹۹، ۰۶:۳۹ ب.ظ

خوشبختی چیه .کیه ؟ 

وجود یه ادمه ...جیب پرپوله ..چقدر پول ...کار...شغل ...دوست داشتنه ..سقف بالا سره ..ماشین ...یه حس دو طرف است....یه بچه است...ماشینه .‌.چیه این خوشبختی ...که هرچقدر میدوم ...نمیرسم ...

مهم ترین رخ داد زندگی شون تولده ....نگید حسودم نه .‌ اما من تولد برام مهم نیست ..تولد چیزی نبود که من توش سهمی داشته بودم ..من خواسته باشم ...یه روز بود تو تقویم که ۵ سال گذشته غمگین تر بودم ...یه چیزی توم رسوب کرده ...دیگه انتظار نمیکشم ..این بدتره ...این ناامیدی ..بریدنه ..رها کردن ..پاک کردن ...

زندگی ام پژمرده است ...ظاهرش قشنگه ...

سرگشته عزیز می خواستم حرف بزنم باهات ..بابت کامنت خصوصی اگر مایل بودی ادرس وب یا ایمیل بزار برام 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۱۲
آبان

نظرات  (۴)

۱۲ دی ۹۹ ، ۱۹:۵۸ شارمین امیریان

سلام.

آبان من تو رو کم میشناسم ولی نمیدونم چرا این قدر غمت برام ناراحت کننده س. حس خیلی خوبی بهت دارم و همیشه از صمیم قلب آرزو میکنم یه روزی بیای و از انفاقهای خیلی قشنگی که برات می افتن بنویسی.

پاسخ:
شارمین ..من واقعا اینجا خودمم ...حرفها ارومم می کنه ...
ببخش اگه ناراحت می کنم ..واقعا ممنونم واسه ارزو قشنگ ات که الهی بهترین شو برای خودت خدا جاری کنه ...
۱۵ دی ۹۹ ، ۱۶:۲۴ گندم بانو

تو لایق حال خوبی آبان جانم.

حال خوب اون بیرون نیست... تو وجود آدمای دیگه، تو پول، تو این چیزا نیست. حال خوب، خوشبختی، یه چیزیه درون خود آدم. یه حسی که تو حتما حتما بهش میرسی. چون لایقشی دوست خوبم:*

.

یه انیمیشن دیدم دیشب، منو به یه عالمه فکر فرو برد... تهش حس خوب داشت. اگه دوست داشتی تو هم ببینش. soul

پاسخ:
سلام عزیزم 
اره حس خوشبختی درونی است که من ندارم ...توکل به خدا 
چند نفر بهم پیشنهادش کردن .حتما میبینم 

اینهمه موفقی الان نفر اول شدی اینا برای حال خوب کمه؟ کسانی که با شرایط مساوی همین موفقیت ها رو هم ندارن اونا چی بگن؟؟

 

پاسخ:
می دونی حال خوب درونی است ..
من درونم خسته است 
بلد نیستم لذت ببرم ...

میهن بلاگ برای همیشه تعطیل شد. وبلاگم پرید...

پاسخ:
وقتی بلاگفا پرید خیلی ناراحت شدم ولی راستش همه چی از بین میره ..
می فهمم که حال خیلی بدی است 
بیا بیان :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">