.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

ولی من دلم شکسته بود ...

جمعه, ۲۶ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۴۵ ق.ظ

چیزهای زیادی هست که نمی نویسم 

اینجا هم محرم نیست ‌‌.دیگه چاهی نیست که سر بکنم توش گریه کنم ..

دیشب تنها بودم ..ع استوریگذاشته بود از حرم امام رضا ‌...نشستم به گریه کردم که دستم نگرفتب ..که دیگه نمیام پیش ات ..تا دو شب گریه کردم ...تو تاریکی صبح اینستا که باز کردم ...پستی دبدم و فهمیدم ...یک هفته قبل طلاق ام عروسی خواهرش بوده ...فکر کردم همه روزهایی که دل شکسته خدا را صدا زدم ..اون تو شادی بود ..وقتی از خدا خواستم دردمن تجربه کنند تو عروسی بودن ...میم مرد ..پ مرد ..خیلی ها مردن برام ...اشک هام میریخت ..کوله ام برداشتم ..گفتم با دوستم میرم ..کوه ..اما تنها اومدم ..اسنپ گرفتم یه اهنگ کوفتی گذاشت که من از زیر ماسک اشک هام ریخت ..گفت اهنگ عوض کنم ‌‌خاموش کنم ...گفتم نه ..خودش عوض کرد ..پیاده شدم که گفت ببخشید ناراحت شدید ...من ناراحت شدم ...من دیگه خوب نمیشم ...زل زدم به شهری که هوا ندارد این پست را می نویسم ...من دیگه خوب نمیشم ..خدایا کو وعده ات بعد سختی اسونی بود ...کو بغل ات ....خدایا من گله دارم ...من دلم شکسته بود

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۲۶
آبان

نظرات  (۱۰)

۲۶ دی ۹۹ ، ۱۲:۲۷ خود سجاد

تحمل کن ، صبر داشته باش

پاسخ:
چه سود از این سکوت اه از این صبوری ...

کجای کاری آبان عزیزم؟ 

چرا واقعا فکر کردی چون داداشش و خودش انقدر تو رو اذیت کردن، قراره خواهره مشمول عدالت خدا بشه و بدبخت بشه؟ هوم؟ باید بپذیری جونم که دنیا خیلی خیلی بی عدالت تر از این حرفاست. این داستان های کلید اسرار و اینا که آدم بده تهش پشیمون میشه و به سزای کارش میرسه فقط توی فیلم هاست. 

میدونم دلت شکسته. بدجور هم شکسته. ولی کاش رها کنی پیگیر زندگیشون بودن رو. نذار هیچ خبری به گوشت برسه عزیزم. زندگیت رو بکن.

پاسخ:
می دونی هوپ ...انگار چاقو تو قلبم است ....
من همه چی پاک کردم ...اما یه دفعه خر میشم ‌‌....خیلی خر ....
۲۶ دی ۹۹ ، ۱۴:۳۶ محسن رحمانی

سلام خدا همیشه به همه فرصت میده به خصوص به آدمای بد تا شاید یه تلنگری بشه و یادشون بیفته و دیگه بدی نکنن اما اگه دیگه بر نگردن مطمئنن مجازات میشن اگه هم برگردنباید مجازات کارای بدشونم بشن .

پاسخ:
خدا هزار مرتبه بهشون فرصت و جایزه داد ....
من حکمت خدا را نمی فهمم ...
ما که جز خودش کسی را نداریم 
۲۶ دی ۹۹ ، ۱۹:۰۹ محسن رحمانی

چون خدا خیلی مهربونه و منتظر برگشت بندش به پیشش هست.

پاسخ:
خدای مهربون ، حال من دید و سکوت کرده ...
حتی از سکوت فراتر دعای اون ها مستجاب کرده ..

دوست گلم میدونم محتوای پستت غم انگیزه ولی اول تبریک بخاطر رتبه بالا در امتحان (اون پست جای کامنت نداشت). راستش من نمیدونم چه اتفاقی افتاده که اینطوری ناراحتی (میدونم جداییه قضیه) ولی متوجه شدم قضیه مال 4-5 سال پیشه. درست فهمیدم؟

اول که به اراده ات باریکلا میگم که اجازه نمیدی این ناراحتی ها تو زندگی کاری ات نمود داشته باشه و هنوز میتونی درس بخونی. دوم این که اگر حدسم در مورد طولانی بودن ماجرا درسته، آیا کاری کردی برای خودت حالت بهتر بشه و نشده؟ واقعا حیف از جوونیت نیست این قدر در اشک و آه سپری بشه؟ عروسی داشتن که دلیل دل خوشی نیست شما خودت رتبه اول یک امتحان مهم شدی کسی فکرشم میکنه با این وجود چقدر دلت گرفته؟ 

پاسخ:
مدت این رابطه 6 سال طول کشید و امسال تمام شد ..
ادمی هزار راه را میره ..همه از بیرون فکر می کنند ابان چه خوبه ...نشست از پا نیافتد ولی من بدجور روح ام از پا افتاده ...
می دونی من چقدر مشاور رفتم حالم خوب نشد ..
عروسی داشتن مقابل طلاق است ..
ما خودمون گول می زنیم ...
نه واقعا اون رتبه یک ...یه رقم ...که تاثیری واسه من نداشت . 
من حاضر بودم هیچی نباشم ...اما دلم اروم باشه ...
خانواده اون واسه هیچ چیز نجنگیدن و همیشه خوشبخت بودن ...
۲۸ دی ۹۹ ، ۱۲:۵۵ محسن رحمانی

سلام 

ببینید هیچ کار خدا بی حکمت نیست . خدا مطمئنن حواتونو داره خدا میخواد توی این سختی ها و امتحانات سخت زندگی شما رو شکل بده و مقاومتتون رو بالا ببره تا شکننده نباشید و در مقابل سختی های آینده زندگیتون رو محکم و استوار باشید و فولادین باشید ودر کنارش شادی وخنده هم بهتون میده مثل همون آزمون پست قبلی که قبول شدید ویه لبخند گنده رو لباتون بود مطمئن باشید بعد از این سختی ها براتون آرامش هست . وخدا به اونا هم داره فرصت میده بلکه به اشتباهشون فکر کنند و پی ببرن و با ثروت و خوشی هم اونا رو امتحان میکنه. موفق باشید.

 

پاسخ:
می دونی ...من نیاز دارم خدا یکم نازم بکشه ..یکم بگه بنده عزیزم می دونم اذیت شدی ...
ولی قبول دارم که خدا همه جا کنارم بود ...
دلم می خواهد زودتر ببینم جواب دعا هام را ..میبینم عدل خدارا 
۲۸ دی ۹۹ ، ۱۲:۵۵ محسن رحمانی

امیدتون به خدا رو از دست ندید.

پاسخ:
هرچقدر هم که ناامید بشم ..تهش هنوز چشمم به اسمونه به خدا ..
۲۸ دی ۹۹ ، ۱۳:۰۴ فاطـღــمه ♬♪

صبر :)

خدا صبر جمیل بهت بده عزیز جان ، انشالله یه روزی همه غم و غصه ها تموم میشن و این روزا رو قراموش میکنی 🌹

پاسخ:
ایشاالله ...
ممنونم ازت ..

آبان جان

موندم منم موندم وعده آسونی پس سختیش پس چه موقع ست

چقد صداش بزنم

امروز داشتم می گفتم ببین حضرت زهرا به هر کدومتون رو انداختم پس کی؟؟

چه زمانی!!

خدا فکر نمی کنی خیلی وقته منتظرم گذاشتی

نمی دونم 

امیدوارم که هرچه زودتر آرامش و شادی تو خونه قلبت همیشگی بشه

پاسخ:
می دونی ..می دونم که خدا میشنوه ..می بینه ...ولی خب ما خیلی بیشتر از این حرف ه روی خدا حساب باز کردیم ..
چون قادر قادر مطلق است ..دانا است ..عادل است ...
ایشالله هرچه زودتر برای هردو مون 

چقدر میفهمم این پستو:)

پاسخ:
چقدر غمگین شدم ...که حس ام میفهمی ..
امیدوارم حال دلت خوب بشه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">