.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

از پنج شنبه

پنجشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۹، ۰۴:۵۲ ب.ظ

هوا یه جوری خوشگله که ادم دلش راه رفتن می خواهد .یه لیوان شیر کاکاکو درست کردم پتو پیچیدم دورم تا ساعت ۶ برم جلسه فلان اتحادیه .امروز از نظر کاری برای من یه روز مهم بود . روزی که ۱۷۳ میلیون دیه از دولت برای موکل ام گرفت ام.گرفتن این دیه واقعا سخت بود. شاید یکی از پر استرس ترین جلساتم. وکیل صندوق تمام تلاشش کرد که حکم بشکند و نشد ...الان خوشحالم .‌واقعا احساس می کنم .من وکالت دوست دارم. درسته که تو اخرین جلسه به مشاورم گفتم دادگاه خانواده که میرم درد میکشم ولی خارج از پرونده های خانواده حالم خوبه :)

دیشب حالم خیلی بد بود.حتی صبح یه کار احمقانه بعد دادگاه کردم.اما خودم میبخشم چون واقعا شایسته بخشیده شدن هستم.

و اینکه یه فیلم خوب دیدم .  " چیزی برای پنهان کردن نیست ۰محصول : فرانسه، بلژیک .Nothing to Hide 2018 اگر فیلم سعادت اباد پسندید احتمالا این فیلم دوست دارید . 

کتاب  دروغ هایی که به خود میگوییم را دارم میخونم .جالبه ولی کند پیش میرم.یعنی کلا من با کتاب های روانشناسی سخت کنار میام.

به خودم قول دادم . فردا برم کوه :)

 

موافقین ۸ مخالفین ۱ ۹۹/۱۱/۳۰
آبان

نظرات  (۸)

۳۰ بهمن ۹۹ ، ۱۶:۵۷ دچارِ فیش‌نگار

ماهم اینقدر گردش مالی مون بود هم الان میرفتیم کوه :) سلام

پاسخ:
سلام . 
خوش به حال موکل :) 
شما در هرصورت با خانواده برو کوه .تفریح رایگان :)
۳۰ بهمن ۹۹ ، ۱۹:۱۳ اسید سیتریک
پاسخ:
مرسی :))
۳۰ بهمن ۹۹ ، ۱۹:۲۴ پَـــــر واز

خوشحالم که تونستین برای موکلتون کاری انجام بدید تبریک میگم^_^

حقیقتا شیرکاکائو توانایی ااینو داره که همه ی خستگی هارو بشوره ببره:)

پاسخ:
مرسی 
اره واقعا یه وقت هایی می چسبه 
چیه این قهوه های تلخ 😅

بابا ایول بهت. 

خب نمی تونی فقط پرونده های غیرخانوادگی و ملکی و دیه بگیری؟

من شروع کردم undoing رو ببینم. چقدررررررررر نیکول کیدمم خوشگله چقدر. 

پاسخ:
نه نمیشه .‌من هنوز یه جوجه وکیل ام خیلی قدرت انتخاب ندارم 😅
وای هوپ ..چقدر لباساش ..موهاش خوشگله ..کلا این بشر خیلی باکلاسه 

چقدر خوب که حالت خوبه عزیزم 

خیلی خوشحال شدم ❤

پاسخ:
سعی می کنم خوب باشم 
به قول این یارو تو اینستا برقرار باشم 😅
ایشاالله تو هم حالت دلت اروم بشه 

چه خوب

من هنوز اندر خم بیزینس م هست

دانلود می کنم عید که سرم خلوته نگاه کنم

پاسخ:
ببین نبات ..دیدنش خوبه به نظرم :)

"هوا یه جوری خوشگله ..." که you automatically wanna walk

پاسخ:
این کلمه wanna قشنگ حس دلم می خواهد توشه ...:)

سلام.

مرسی بابت ِ معرفی این فیلم..

به آقایون بی اعتماد که بودم،بدبینیم تشدید شد.😄

خیلی این مدل فیلم هارو میپسندم تا فیلمای رمانتیک ِ کشکی رو.

پاسخ:
سلام
کلا من که بی اطمینان هستم ولی فیلم اش واقعا خوب بود ‌...
یه چیزهایی هستدکه نباید بدونیم
رمانتیک کشکی 😁

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">