.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

قطعی برق

يكشنبه, ۲ خرداد ۱۴۰۰، ۰۹:۳۵ ب.ظ

چند ماه است یک شنبه شب ها مشاور حقوقی اتحادیه صنف ایکس ام . دوتا ساختمان ان طرف تر محل کار او است و احتمالا شیفت است . 

موقع برگشت ،بغض می کنم . 

....

وکیل نباید قضاوت کند .این خودم می دونم . اما وکیل حق داره انتخاب کنه از چه کسی دفاع می کند یا حتی مشاوره میدهد . 

دختر جوان ،وقتی گفت دوست پسرش از حساب این خانم . مدت ها است نفقه به حساب زنش که در حال اختلاف است واریزمی کند و نگران این است که مشکلی براش پیش نیاد .فقط گفتم بله مشکل پیش میاد . 

دیروز جایی کار داشتم برق قطع بود  . امروز دادگاه برق قطع‌بود  ...امشب برق خونه قطع است  ...تشکر !

 

این که ضلع سوم یک رابطه باشی با این وقاحت .‌.‌

نمی دونم . خدایا خودت مواظب همه باش 

 

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۰۲
آبان

نظرات  (۵)

۰۲ خرداد ۰۰ ، ۲۲:۰۸ شارمین امیریان

سلام.

 

 

اون مرد، عجب مارمولکیه که نفقه زنش رو از حساب دوست دخترش می‌ده 😳 به نظرم اون وقیح‌تر از دختره‌س.

پاسخ:
موافقم ‌ .
امیدوارم خانم بره رابطه نامشروع ازشون شکایت کنه 

از بحث رابطه نامشروع و نفر سوم بودن هم که بگذریم، آخه چرا این احمق با مرد زن داری دوست شده که پول نفقه زنشم نداره!:/ حداقل میخوای آدم کثیفی باشی، قشنگ کثیف باش 🤦🏻‍♀️

پاسخ:
قشنگ کثیف باش 😅
البته که اخرش معلوم نیست کدوم یکی تیغ میزنه ..

😕 دختره نفقه میده؟ خا دوست پسر می خواد چیکار؟ این باید بره زن بگیره!!!

پاسخ:
سکوت کنم .
چی میشه گفت از این حجم ....

برق همش قطع میشه:(

پاسخ:
طبق برنامه قرار بود دیشب برق نداشته باشیم اما قطع نشد :) سورپرایز شدم

میدونید من فکر میکنم این حقارتش برای اون دختر که نفقه زن دوست پسرش رو میده صد هزار برابر بیشتر از اون بکارت و.. هست.

پاسخ:
ا..هرچقدر هم نخواهم قضاوت کنه ...اون عمل را نمی تونم توجیح کنم . امیدوارم خدا کمکش کنه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">