.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

ترس هایم

جمعه, ۱۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۵۰ ق.ظ

ادم های نزدیک من میدانند من از گربه میترسم 

اگه گربه اون ور خیابان باشه من از اون طرف میرم ...

سال ۹۴ که گربه اومدم تو اتاقم انقدر گریه کردم جیغ زدم ..تنها بودم هنوز هم از اون دوز میترسم ...

امشب تو اتاق بودم ..دراز کشیده بودم ...قبل خواب که سرش را از پنجره اورد تو اتاق جیغ زدم مادرم از خواب بیدار شد و بیشتر از من میترسد ..ما دوتا زن بودلم که ترسبده لودیم ...

زنگ زدم پدر ..گفت اروم باش خودش مبرود تمام ان  ۴۵ دقیقه من و مادرم ترسیده بودیم 

تا رفت ...

می دونی من همه عمر ترسیدم و هیچ کس نبود که بغل ام کنه بگه نترس ..من اینجام ..میم میدونست میترسم ..این اواخر شوخی اس این بود که می خواهد گربه داسته باشد ...چرا این ها را می نویسم ...چون قلبم هنوز تند تند میزند ...

چون می ترسم ...از خیلی چیزها ..

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۱۲
آبان

نظرات  (۹)

منم به شدت از گریه می‌ترسم، از وقتی یهو بی‌دلیل وارد اتاقم شد و من جیغ زدم و گربه ترسید و دوید توی کمدم و ....

من حست رو می‌فهمم کاملا.

پاسخ:
تا مدت ها نسرین همه جا خونه گربه میبینم ..انگار که ترس رفته تو بدن دیکه نمیره بیرون 

منم می‌ترسم از حیوونا ولی حس می‌کنم ترس تو خیلی بیشتر از من باشه.

پاسخ:
واقعا هوپ نمی توانم این ترس کنترل کنم .‌‌.

منم میترسم از گربه خیلی

 

پاسخ:
خیلی .‌.

وااای منم میترسم. از تماااام جونورا. گربه، سگ، جوجه، همه چی! و چقدر سخته:( مخصوصا وقتی میری خونه کسی که جونور نگه میداره:( یه بار دوست خواهر حمیدرضا اومده بود خونه‌شون. ما هم اونجا بودیم. سگشو هم آورده بود. چون من میترسیدم گذاشتنش تو حیاط. سگه کل اون مدتو پشت پنجره واق واق کرد، زنه هم کل اون مدت به سگه میگفت الهی برات بمیرم مادر! منم کل اون مدت هم وحشت داشتم هم معذب میشدم از حرفای زنه:(

پاسخ:
واقعا احترام نذاشتن به ترس ادم ها دور از انصاف است
به خدا که پرروش دادن حیوانات در منزل جتی اکوسیستم طبیعت را نابود میکنه 


این ادم ها خود خواه ان گندم .‌‌همین 

آبان

چقد

چقد

چقد دلم می خواد یه روزی که به اینجا سر می زنم و صفحه وبلاگتو باز می کنم

ببینم خیلی خیلی خیلی شادی

و خوشحالی از درو دیوار وبلاگت بباره

خدایا صدامو بشنو

آبان شاد و خوشحال بشه شادی و خوشحالی همیشگی

آبان منم از سگ و گربه و حیوونا می ترم😯😢

پاسخ:
عزیز مهربونم 
یه روزی حتما غم از ببین میره 
یه روزی صبح میشه 
الهی خدا بهترین ها برات رقم بزنه مهربون 

میدونی تو با همه ترسات و تنهاییات

بازم خیلی قوی هستی

میتونم بگم تو یکی از قوی ترین دخترایی هستی که میشناسم 

پاسخ:
می دونی حرفات جوونه امید بود برام ....
ممنون 

بعضی چیزا شوخیش هم خوب نیست

وقتی ما میدونیم کسی از چیزی بدش میاد نباید باهاش راجع به اون شوخی کنیم

پاسخ:
کاش که ادم درک میکردند ترس ادم ها با شوخی از بین نمیرود ....

منم بی نهایت از گربه میترسم 😢

پاسخ:
بی نهایت این ترس را فقط ما ها که می ترسیم می فهمیم 

وبلاگ با محتوایی دارید موفق باشید

پاسخ:
ممنون 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">