.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

بعد از مدت ها

دوشنبه, ۱ فروردين ۱۴۰۱، ۰۷:۱۴ ب.ظ

از 17 شهریور تا حالا ننوشتم ...رکود ننوشتن ام فکر کنم همین باشد 

حالم خوب بود ؟ خیر 

چیزی تغییر کرد ؟ در انتها خیر ..

ته تمام این روز هایی که نبودم 

مطمن شد من ادم بازنده ام هستم ..

حالا رسوب کرده تمام سالیان گذشته شده ام ..

به هر حال از خودم ممنونم که این سال گذشته را دوام اوردم ...

موافقین ۷ مخالفین ۱ ۰۱/۰۱/۰۱
آبان

نظرات  (۵)

ان مع العسر یسرا

سلام عیدتون مبارک

پاسخ:
عید شما هم مبارک 

امیدوارم امسال بیشتر بتونی بنویسی :)

سال نو مبارک 😍

پاسخ:
سال نو مبارک عزیز مهربون 

سال نو مبارک دخترک ابان

پاسخ:
سال نو مبارک نبات مهربون 

سلام

ما باید با شرایط کنار بیایم

ما باید بسازیم شرایط جدید رو و باید یادبگیریم این کار رو خوب 

پاسخ:
گفتنش همیشه ساده است 

آره گفتنش همیشه ساده است

درسته 

اما باید شدنیش بکنیم

پاسخ:
تلاش می کنم در مسیر باشم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">