.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

چون جمعه عصر بود

جمعه, ۲۷ خرداد ۱۴۰۱، ۰۶:۵۵ ب.ظ

اون وقتی که گفت قرص خورده ...تمام خیابان ها اشتباه پیچیدم ...تا سوارش کردم و رفتیم بیمارستان ...

وسط اون همه بیمار خود کشی و مسمومیت الکل و قرص ، فکر کردم من ادمی نیستم که بخواهم قرض بخورم اینجا معده ام شستشو دهند ..

بستری اش کردم ..کاف از اون ور دنیا زنگ می زد که ببینه چرا زنش این ور دنیا رو تخت بیمارستانه 

صبح که مرخض اش کردم ..سرم گذاشتم رو بالش و تخت خوابیدم ..

این سه روز درگیر موضوعی بودم که تو تمام چهارسال نبودن میم درگیرش نبودم . می دونی حالا تو این زمان اینجایی که ایستادم می گم هیچ چیز نمی تونه مجوز خیانت باشه ... زخم خیانت خیلی سخت خوب می شه ..هرچند  که تعریف ما خیانت فرق بکنه ..ولی ادم ها باید همو ببخش ...

تهش امروز ظهر گفتم ..سه روزه دارید دعوا می کنید ..برید مشاوره ..تمامش کنید ..

من ادم  خوبی برای بودن این وسط نیستم ..

تهش ترسیدم ..بگن دیدی فلانی خودش جدا شده ...باعث این شد ...

من همیشه می ترسم از این حرف 

...........

هفته عجیبی بود ...وکیل مقابل ام وکیل های سابق میم بودن ..اصلا وکالت خانم ز را وقتی فهمیدم  که اونا وکیل شوهرش هستن پذیرفتم ..پذیرفتم که یه جوری بزنم  که نفهمن از کجا خوردن ..وقتی از جلسه اومدم بیرون، خوشحال بودم نه به خاطر اینکه برد پرونده برام قطعی بود ..واسه اینکه ایستادم جلوش ..و نشون دادم اون دختری که فکر کردی می تونی خوردش کنی ..هیج جا که خورد نشد ...خوردت کرد ..

من یه زمانی  تصمیم گرفتم شبیه هر وکیلی شدم ،شبیه این ادم نشم ...

.............. 

می دونی وکیل ها چیزی گم نمی کنند ...اصل اسناد موکل دست ما است ..منم هیچ وقت هیچ سندی گم نکرده بودم ..اما در جلسه سندی که میشد مجدد به راحتی از دفتر اسناد رسمی گرفت گم شد...با اقای میم که صحبت می کردم ...تئوری اش این بود که وکیل طرف مقابل یا طرف دعوا از روی  مدارک تو برداشته یه جورایی سرقت ...

تئوری دور از ذهنی نبود ..ولی خب دوست نداشتم بهش  فکرکنم ...مجدد مدرک گرفتم .

....

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۲۷
آبان

نظرات  (۱۰)

بیخود میکنن چنین فکری بکنن. وقتی انقدر آسیب دیده از خیانت طرف که خودکشی کرده چرا بمونه؟ چی میتونه این زخمو خوب کنه؟

ایولااااا بهت واسه پرونده کذایی

پاسخ:
می دونی 
دختر خیانت کرده 
دختر هم خودکشی کرده بود 
یه جور موضع دفاعی که طرف مقابلش بترسه کوتاه بیاد 
...
خیلی بهم چسبید 😅

اینکه بعد یه مدت طولانی، داری از قوی بودن و مبارزه کردن مینویسی، خوشحالم میکنه. خوشحالم که خورد نشدی... قوی‌تر شو 🥰 ایشالا همه پرونده‌هاتو برنده باشی 💋

 

در مورد مساله اول هم کار خوبی کردی. کلا آدما چشماشونو میبندن و دهنشونو باز میکنن. پس بهتره آتو ندی دستشون.

من وقتی پنج سالم بود، یکی از اقواممون برای پسرش دنبال زن میگشت. یه دختری رو دیدم و به مادر پسره گفتم اینو بگیرین چون خوشگله. بعد چند سال بینشون بحث شد، مامان پسره گفته بود همش تقصیر گندمه که گفت اینو بگیرین ://///

پس بهترین کار همینه که خودت کردی:)

پاسخ:
مرسی عزیزم ..
می دونی هکیشه هم درگیر مبارزه بودن سخته ...
اووو عاشق فامیلتون شدم :))))))))))))))

گوارای وجود 

 

 

اون قسمت مدارک رو نفهمیدم 

جمله بندیت بد بود 

پاسخ:
اره قبول دارم ...بد نوشتم ..
۳۰ خرداد ۰۱ ، ۱۳:۵۸ محسن رحمانی

چقدر بده که آدم ها برای فرار از مشکلاتشون خودکشی رو انتخاب میکنن در حالی که میتون بایستن در مقابل مشکلات وسینه سپر کنند و مشکلات رو شکست بدن و ناامید نباشن وبه خودشون انرژی مثبت بدن .

چرا بعضی از آدمها میخوان با تقلب وناعدالتی برنده بشن وکارشون رو به پیش ببرن این خیلی بی انصافیه .

پاسخ:
می دونی همه می دونن که باید امید داشته باشن ...اما گاهی کم می اورن ...
۰۱ تیر ۰۱ ، ۱۵:۱۹ عباس زاده

این زخم خوب شدنی نیست و فقط کهنه میشه ...

 

سلام

مگه تموم نشده پرونده شما ؟

پاسخ:
سلام 
تقریبا دوسال پیش تمام شد
۰۶ تیر ۰۱ ، ۲۱:۵۲ محسن رحمانی

سلام

خوب همین دیگه نباید کم بیارن این کم آوردن یعنی انرژی منفی یعنی قبول باختشون بایدناامید نباشی وتا آخرش بجنگی حتی اگه شکست بخوری باز تلاشتو کردی جنگیدی . هیچ وقت نباس ناامیدبود .

پاسخ:
بله امید جوهره زندگی است 
۱۸ تیر ۰۱ ، ۱۱:۵۵ بانوچـه ⠀

در مورد خودکشی نظری ندارم. یه زمانی فکر میکردم هر کی خودکشی میکنه خیلی آدم ضعیفی هست. اما به نظرم تا جای اون طرف نباشیم و عکس‌العمل خودمون رو نبینیم نمیشه نسخه کلی پیچید.

 

همیشه موفق باشی :)

پاسخ:
نه به نظر من هم بحث ضعیف و قوی بودن اصلا نیست ، یه انتخابه به نظر
به همچنین عزیزم 
۰۴ مرداد ۰۱ ، ۱۱:۵۱ سور رئالیست

آه! بوی تخت و الکل و سر و صدای بیمارستان پیچید توی سرم!

جای آمپول کـونم درد گرفت :(

 

+خودکشی ولی یه نعمته. هرچند ناموفقش، ذلته!

پاسخ:
نعمته ؟
نمی دونم هنوز به نظر قاطع نرسیدم 
اما ناموفقش اغلب ذلت می شه 

نمیدونم از سریال کره ای خوشت میاد یا نه ولی بهت پیشنهاد میکنم وکیل ووی خارق العاده رو ببینی ، قشنگه خیلی :))

پاسخ:
راستش اصلا سریال کره ای نمی بینم 
و اینکه تلاش می کنم فیلم های حقوقی هم کمتر ببینم .
مرسی :)

اونجور حقوقی نیست . باحاله :)

خواهش میکنم :*

پاسخ:
پس می زارم تو لیست فیلم هایی که باید ببینم 
مرسی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">