.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

یه ادم ناامید

دوشنبه, ۱۱ مهر ۱۴۰۱، ۰۴:۵۸ ب.ظ

از زیبایی های مرکز  و ک لا اصفهان این است که هیچ واکنشی به این ماجرا ها ندارد 

فکر می کنید چی پست می کنند : تصویر قشنگ رئیس ه ی ئ ت مدیره دلم می خواهد برم تو چشماش نگاه کنم بگم واقعا تو زنی ؟

جالبیش اینه که وکلا عاشق زدن برای هم هستند ...نصف پیج ها دی اکتیو شده یا کلا چیزی نمی زارن 

یه پیج معروف دارم هنوز داره نکته طلاق و نفقه می زاره به خدا می فهم... پروانه همه ما گیره ولی دیگه این قدر حال  بهم زن نباش 

تصویر امروز دانشگاه هم را که دیدم اعصابم بهم ریخته ...

دیشب رفیق ام اون ور دنیا پیام  داد زنده ای ...می دونید ما یه عمر کوی دانشگاه خوندیم یه عمر غصه خوردیم که قانون فلان حرف می زنه 

اساتید حقوق سکوت می کنند بعد چه طور روشون  میشه دوباره تو دانشگاه درباره حقوق متهم حرف بزنند 

یه پروسه داشتم با مشاورم به عنوان ناامیدی وقتی می دونی که قانون ازت حمایت نمی کنه ..دیگه امیدی نداری ..حالا قانون هزار اما و اگر حمایت داره حاکم قانون انداخته تو سطل اشغال ...

موافقین ۵ مخالفین ۱ ۰۱/۰۷/۱۱
آبان

نظرات  (۸)

۱۱ مهر ۰۱ ، ۱۷:۱۴ یاسی ترین

چه سود از این سکوت و آه از این صبوری 😔😔😔😔

پاسخ:
هی....

از یه وکیل پرسیدن خنده دار ترین مطلبی که تا حالا شنیدی چی بوده 

میگه اینکه: اگه حقوق بخونی می تونی حقتو بگیری!

پاسخ:
خیلی خیلی خوب گفته 
واقعا 
۱۲ مهر ۰۱ ، ۰۸:۳۵ گندم بانو

من شنیدم یه وکیلی تو پیجش درمورد حقوق معترضین پست میذاشته، گرفتنش:((((

نمیدونم والا... تو دلمون هزاااار درده. برای همه چیز و همه کس:(

پاسخ:
ااهووم 
بابک پاک نهاد ...

فکر کنم تمام وکلایی که اعلان عمومی کردن تا از این متهمین بی‌گناه دربند دفاع کنن رو گرفتن، نه؟

پاسخ:
نه حقیقیت اینه که اونی این جوری اعلام می کنه صرفا قصد تبلیغ پیج اش داره 
تو مرحله دادسرا یه سری وکیل خاص می توانند وارد شن که اونا وکیل های خوبی نیستن 
وکلا عادی از دادگاه وارد میشن 
این استوری ها بیشتر تبلیغ پیج است متاسفانه 

من وقتی دیدم قانون درست نیست

تو زندگی مشترک قانون ها رو خودمون وضع کردیم و داریم اجرا میکنیم 

اولش همه مخالفت کردن از نگرفتن مهریه و کوبیدن میخ ها برای ادامه زندگی اینکه جای ثبت نشده و فردا دستت به هیچ کجا نمیرسه...

هر چقد میریم جلوتر میبینیم چقد خوبه که قانون خونه ما انسانیت و ازادی 

روز میشه این شب

پاسخ:
‌چقدر خوبه که تو یکی ارومی رفیق

یک کم رو نگارشت کار کن لطفا 

:|

پاسخ:
اوکی 

آخه نفهمیدم این متنت را دیگران چجوری فهمیدن، من هرچی خوندم نفهمیدم 

پاسخ:
عزیزم حروفی که از هم جدا است از روی عمد است دوست ندارم کسی با سرچ گوگل برسه به اینجا 
در کل قبول دارم نگارشم قوی نیست . صرفا می نویسم که رها شه ذهنم 

سلام 

میشه ازتون خواهش کنم به عنوان کسی که حقوق خونده, تحلیل حقوقی تون رو از ماجراهای پیش آمده از همه زوایا بفرمائید.

 

 اگر به وکالت از یک طرف برید قاعدتا قواعدی رو لحاظ میکنین که طرف شما برنده به نظر بیاد, لذا خواهش میکنم بدون پیش داوری و یکجانبه گرایی همه زوایای این قضایا رو داوری کنید و نظر حقوقی تون رو به صورت کلی طبعا بر پایه مستندات متقن بدین

 

ممنونم

 

پاسخ:
به نظرم اصلا پلت فرم وب برای این مباحث نیست 
تو اینستا محکوم میشم به فمنیست بودن 
اینجا محکوم میشم 
به ضد زن بودن 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">