.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

یک لحظه

دوشنبه, ۲۵ مهر ۱۴۰۱، ۰۸:۴۵ ب.ظ

 وکالت شغل عجیبی است 

 

وکیل زوج ام در دعوای طلاقی که از سمت زوجه مطرح شده است 

زوجه خودزنی کرده است شکی ندارم . قابلیت تشخیص در پزشکی قانونی ندارد

قبلا مادرش سر جهیزیه هرانچه دلش خواست به من گفت.  پدر زوجه زنگ زد که شما نشنیده بگیر ...نشنیده گرفتم 

زوجه در  جلسه طلاق  بهم گفت حروم خور ...به قاضی گفتم صورت جلسه کن ..نکرد و گفت من نشنیدم ...این نشنیدن صرفا به جهت مصلحت است که اگر توهین به قاضی بود خوب میشنید 

از درب شعبه اومدیم بیرون اون جلو و من پشت سرش، یک هو برگشت و داد زد و به من گفت هرزه تو با شوهر من در ارتباطی 

سرم برگردوندنم جماعتی از وکلا و مردم بودن ..نگاهم انداختم به همکارها که شهادت میدید ..همه گفتن بله ..پدر زوجه دستش کشید و رفت و گفت هیچی نگفت همکارها گفتن بشین نرو ...نشستم ...شکایت نکردم 

اما راستش تمام اون روز بغض خفه ام کرد ...

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۰۱/۰۷/۲۵
آبان

نظرات  (۲۲)

۲۵ مهر ۰۱ ، ۲۰:۵۲ پلڪــــ شیشـہ اے

آبان ... عزیزم

شغل سختیه ...

چه صبوری کردی

پاسخ:
امیدوارم صبرم به وقاحت بیشتر ختم نشه ..

هوووف 

واقعا وکالت صبر و حوصله خودش رو میخواد 

خدا صبر و انرژیش رو بهت بده 

پاسخ:
نمی دونم 
می دونستم باید صبور بشم ولی تا این حد حوصله را فکرشو نمی کردم 
۲۶ مهر ۰۱ ، ۰۰:۵۲ پلڪــــ شیشـہ اے

ان شاءالله 

توی موقعیت های حساسی هم با آدمها ملاقات میکنید ... وقتایی که حالشون خرابه ... جدا خیلی خودداری :* ان شاءالله که خدا یاریت کنه.

این جور وقتا آدم در جواب بی شرمی طرف، سختشه که رنجش رو ببینه.‌ بواسطه آسیبی که متوجهش شده میخواد یه جای دیگه بروزش بده ...

پاسخ:
واقعا منم گذاشتم پای موقعیت اش 
اما اغلب اونچه داره تجربه می کنی ناشی از اشتباه خودشه 
به هرحال واقعا بی شرمی بود 
جالب این بود که من حتی با موکل ام تو جلسه نبودم و اصلا زوج نبود 
نمی دونم تصورش چیه از وکالت !!

باید بیشتر از اینا توو این شغل صبور بشی. اوووووه حالا انقدر چیزای بدتر از این میبینی و میشنوی، باید آبدیده بشی و عین خیالت نباشه‌.

متاسفانه بعضی موکلا و طرفین موکلا خیلی آدم های داغونی هستن اونقدری که آدم هزار بار میگه گه خوردم پروندش رو قبول کردم. اما در عوض توو هر پرونده و داستانش هم تجربه کسب میکنی هم کلی چیز یاد میگیری. به ایناش فکر کن.

ضمن اینکه کلا کار خانواده همینه. همیشه حاشیه ها و داستان های خودشو داره. به نظرم کمتر خانواده کار کن.

پاسخ:
می دونی فکر می کنم مردم باید دیدگاهشون عوض کنن 
شاید این مدارا بیش از حد ما اجازه داده که برخی وقیح تر بشن 
نه پرونده خانواده از یه جایی به بعد دیگه کسب تجربه نیست روان ات را نابود میکنه 
ولی واقعا نمیشه هنوز انتخاب کنم چی را بگیرم و چی را نگیرم 
هرچند منم به برخی پرونده ها چون حق نیست نه میگم 
۲۶ مهر ۰۱ ، ۰۸:۳۶ شارمین امیریان

سلام.

چرا شکایت نکردی آبان؟ وقتی این همه وقیحه و به توهین کردن اونم جلوی قاضی و وکیل و... ادامه می‌ده؟

پاسخ:
نمی دونم یه تصور قالبی هست که همه میگن صبور باش و شکایت نکن 
می دونی خودمم نظر اولم این بود که وقاحت اش تمام نمیشه 
ولی خب سعی کردم صبور باشم !

آبان

چرا باید تحمل کنی؟

چرا باید صبور باشی؟

میزدی دهنش 

ابان گاهی صبر خوب نیست اینکه هر کی هر جور که دلش میخواد رفتار کنه و ما سکوت کنیم درست نیست

پاسخ:
والله واکنش اولیه خودم هم همینه 
ته دلم هم نظرم همینه 
ولی خب اگه بخواهم وکیل حرفه ای باشم نباید خودم درگیر این جور چیزها کنم . 
انگاری وقتی وکیل بره شکایت کنه کلاس خودش را میاره!
۲۶ مهر ۰۱ ، ۱۰:۴۰ پلڪــــ شیشـہ اے

عجب

شرایط سختی بوده به هر حال.

چمیدونم ... به نظرم بیشتر دنبال خالی کردن حال خراب خودش بوده 

پاسخ:
کلا ادم عجیبی است 
حکم استرداد جهیزیه داره اما دیشب پنهانی بدون هماهنگی ماشین گذاشته وسایل خودش و زوج را پنهانی برده !
۲۶ مهر ۰۱ ، ۱۴:۰۲ گندم بانو

آدما تو عصبانیت خیلی حرفا میزنن و خیلی کارا میکنن... نمیخوام توجیهش کنم یا بگم مدارا کن. که من اگه بودم مدارا نمیکردم اصلا.... 

ولی احتمالا از این دست اتفاقا زیاد پیش رو داری... بنابراین برات آرزوی اعصاب قوی و دل گنده میکنم 🙏🏻🖤

پاسخ:
می دونیاغلب فکر می کنن باید بیان دادگاه دعوا کنند 
در حالی دعوا تمام شده هردو می دونید چی می خواهید حالا فقط قانون باید حرف بزنه 
ممنون بابت ارزو ات 
نیازش دارم دل گنده اعصاب قوی :)
۲۶ مهر ۰۱ ، ۱۴:۳۶ عباس زاده

سلام

اینجاهاش رو دیدید و انتخاب کردید دیگه ؟

اولشه فکر کنم از این حرفا شندیدید توی این شغل 

یواش یواش سخت و سفت میشید و از این چیزا بشنوید دیگه بغض نمیکنید

چون اونی که داره میافته به هر چیزی چنگ میزنه حتی تیغ

پس ناراحت نباشید

چیزی که کنتور نداره حرف هست

پاسخ:
سلام 
حب یه چیزهایی قابل پیش بینی هست 
توهین و تهدید اینا همیشه هست 
اما واقعا نسبت رابطه نامشروع دادن خیلی زور داره 
دقیقا قبول دارم ادم تا اخرین لحظه به هرچیزی چنگ میزنن 

به نظرم با هر واکنش انفجاری دیگه‌ای، شکایتت رو ثبت کن تا بفهمه یه من ماست چقدر کره می‌ده!

پاسخ:
اونکه صد در صد 
اگر جلسه بعد تکرار شه دیگهدصبوری نمی کنم!

نمیدونم چرا ولی شاید اگر جای تو بودم، شکایت تنظبم میگردم و میذاشتم روی پرونده

پاسخ:
به نظرم واکنش اولیه همه مون همینه 
نمی دونم کار درستی بود یا نه 

وقتی به جای زوج، فقط وکیلش میاد زور داره

آی زور داره 

آی زور داره که مرد نهایت بی توجهی را اینجوری می کنه 

پاسخ:
قبول دارم 
واقعا طرف عصبی میشه

ولی راستش همچی حرفی را هم بشنوی، با خودت میگی این زنه هم معلوم نیست چجور آدمیه 

پاسخ:
منم به همین فکر کردم 
که هرکسی از  ظن خودش به دیگران نگاه می کنه 
۲۸ مهر ۰۱ ، ۱۸:۲۶ سارا رحیمی

قطعا باهاش بهش حق بدید ...خودتون بهتر میدونید تو ایران مخصوصا در طلاق چقدر حق زن نادیده گرفته میشه 

یه مرد میاد کاملا زندگی یک زن رو خراب میکنه بعد میره وکیل میگیره اون وکیل زن هم میاد هم جنس خودشو کاملا میکوبه 

خودتون بودید جدا راجع به این همه بی عدالتی که در حقتون میشد چه واکنشی نشون میدادید ؟ چون خودتون خانم هستید خیلی بهتر می تونید اونو درک کنید و صد البته اگه متاهل باشی که چه بیشتر 

پاسخ:
قطعا 
خیلی عجیبه که قطعا به کسی حق میدید به یک ادم نجیب و عفیف به صرف وکیل بودن نسبت هرزه بودن داده شود 
اینکه قانون در حوزه حقوق زن نقض دارد صحیح من باید فحش بخورم به جاش ! 
و خب این تصور غلطی است که همیشه به زن ظلم میشه ..گاهی ظلم به هردو است گاهی هم به مرد ! 
یه وقتی هست ادم ها فقط تفاوت فکری دارند دلیل نمیشه زندگی هم به اتیش بکشند 
بر فرض اینکه صد در صد به این خانم بی عدالتی شده 
که نشده 
حق داره به من توهین کنه ! در  مفهوم عدل بازنگری کن عزیزم 
۲۹ مهر ۰۱ ، ۱۳:۴۴ سارا رحیمی

من نگفتم حق داره به شما توهین کنه در واقع هیچ انسانی حق نداره به کسی توهین کنه ولی وقتی کسی شاهد پایمال شدن حقوق خودش به عنوان انسان است هر رفتاری طبیعیه 

کافیه فقط با کفش های اون خانم راه برید تا بتونید اونو قضاوت کنید و چه بسا اگه من و شما جای اون خانم بودید رفتار بدتری میکردیم .

پاسخ:
من قبول دارم حقوق زن تو دادگاه نباید پایمال بشه ..اصلا نباید فرایند طلاق پیچیده باشه 
ولی باور کن همیشه حق با زن ها نیست 
این مورد مهریه 14 سکه و دو دانگ منزل بوده 
موکل سه دانگ هنگام عقد منتقل کرده ..خیلی بیشتر از 14 سکه به زوجه پرداخت کرده ولی مدرکی نیست ..( ماشین ) 
یک زندگی سه ساله اما زوجه قصد زندگی ندارد ..به هزار یک اشتباه ...
نمیشه کامل مهریه را طلب کنی و حاضر نباشی یک سکه هم ببخشی و بخواهی بری ..نمیشه برگ پزشکی قانونی درست کنی ..نمیشه به وکیل طرف مقابل افترا بزنی ..
من با کفش های اون خانم هرگز راه نرفتم و مطمن باشید من این راه  را نمیرم 
ولی اگر اینجا را از قبل می خوندید ..من این این مسیر را خودم رفته ام ولی ذره ای دروغ نگفتم هیچ جا ...
 بیشتر از هر وکیلی همیشه تلاش می کنم ..کسی اسیب نبیند ..به این خانم پیشنهاد توافق داده شد ..
صرفا در خصوص بخشیدن 14 سکه باقی مانده که نپذیرفت .

آبان من به اون خانم صرفا حق میدم عصبانی باشه، چون خودمم وقتی توی دادگاه دیدم یه وکیل به جای همسر اومده، واقعا جوش آوردم

عصبانی و سرخورده

اینکه با خودم می گفتم من برای طلاق نیومدم و همه ی این کارها را برای نگهداشتن همسرم کردم اما اون نه تنها نمیخواد بمونه که میخواد حقوقم را هم نده و البته اون چیزی که اونجا منو عصبانی کرده بود دروغ وکیل بود که گفت موکلم تهرانه در حالیکه هییییییچ دلیلی برای تهران بودن همسر سابق من وجود نداشت

اما اینکه همچی صفتی گفته بشه را مسلما من قبول ندارم

من با عرض پوزش همیشه می گفتم وکیلا یعنی دروغگوها

وکیلای دروغگو 

دروغگوها

پولشون حلال نیست 

اینم از تجربه ی شخصیم می گفتم که تو کمترین مسئله که صرفا حضور همسرم بود دروغ شنیده بودم و با خودم می گفتم بقیه اش معلوم نیست چی باشه، جاهای بزرگترش معلوم نیست چقدر دروغ گفته بشه

 

ببخشید روده درازی کردم ولی همشو نوشتم بگم که الان عقیده ام برای همین صفت به شدت قبل نیست، و با خودم میگم لزوما همه شون دروغگو نیستن 

پاسخ:
نمی دونم والله 
من می دونم نانی که در می ارم  حلال است ...حلال ....ما ها تلاش می کنیم در محدوده حقوق موکل ازش دفاع کنیم ..تعهدی به نتیجه هم نداریم ! هرچند که اکثر فکر می کنند این تعهد به نتیجه نداشتن یعنی پول ما حلال نیست ...
نمی گم وکیل بد نداریم که تا دلت بخواهد داریم ...راحت بگم تو وکالت میشه راه صد ساله را یک شبه بریم ...کافی بچرخی با خیلی ها ..ولی تهش منجلابه !
نمی دونم یه وقت های مصلحت اقتضا می کنه موکل حضور نداشته باشه 
من مدل ام اینه موکل در هیچ جلسه ای نباشه مگر ابلاغ ضرورت حضور برام بیاد 
فلسفه وکالت همینه که خود شخص نباشه ..مگر یه سری دعاوی خاص مثل تمکین ...
خوب کردی ..گفتی ...خیلی هم لطف کردی 


آبان عزیز اون مسئله برخورد غیرحرفه ای وکیل که تو کامنت خصوصیم بهش اشاره کردم و این که وکیل دعوای موکل رو به دعوای خودش تبدیل میکنه دقیقا تو جوابی که بالا به کامنت خانم رحیمی دادین دارم می بینم....جانبداری از موکل که از حق طرف بیشتر بهش داده یا ماشین کرده به اسمش. خب داده که داده نوش جونش. الزام بذل مهریه هم که در قبال طلاق رویه شده اونم وقتی عسر و حرج هست نه قانونیه نه شرعی بذل یک ریال از 14 تا سکه هم کفایت میکنه. شما به جای این که اینها رو به موکل خودتون گوشزد کنید با زوجه در پرونده وارد دشمنی شخصی شدین. اونم قطعا این رو حس میکنه و متوجه شده که خشمش رو به طرز نادرستی متوجه شما کرده.

اونم در حالی که همه مون به عنوان زن میدونیم مهریه حق زنه چه و یک مرد ایرانی (و خانواده اش) در طول زندگی میتونه چنان صدماتی به زن وارد کنه و بعد از طلاق وظیفه صدمه رسانی رو جامعه زن ستیز به عهده میگیره که یک دانگ اضافه و یک ماشین و چندتا سکه جبران یک صدمش رو هم نمیکنه.
مدرک پزشک قانونی هم شما با کدوم ادله اطمینان داری از خودزنی؟؟؟؟ و حتی اگر اینطوره شما از کجا میدونی این زن شاید بارها واقعا مورد خشونت قرار گرفته و مدرکی نداره و حالا اینطوری مدرک درست کرده؟
 

قصدم دفاع از زنی که نمی شناسم نیست قصدم اینه بگم دعوای پرونده رو تبدیل به دعوای شخصی نکنید وگرنه این توهین بارها تکرار میشه. اینبار این خانم سادگی کرده ولی شاید به اشکالی تکرار بشه که حتی نتونید قانونی پیگیری کنید.

پاسخ:
کامنت خصوصی تو را دیدم 
واقعا خیلی عجیبه که کلمه نوش جونش را به کار می برید ! 
اگر شرع ملاک است چنانچه با نیت هبه بوده مشمول رجوع است 
اگر با نیت دین بوده ملاک محاسبه و کسر مهر است 
خیلی عجیبه که شما فکر می کنید صرف زن بودن به این معنا است که تمام حقوق برای شما باید باشد 
اگر ملاک شما شرع است ..وفق شرع زن صرفا تمکین عام و خاص باید انجام دهد به این معنا که بدون اجازه شوهر هم حق ندارد از منزل خارج شود 
عیجبه امتیازات زن مدرن می خواهید ...حق میدهید در راستای اهداف مدرک جعلی درست شود 
در راستای اهداف ، سرقت از منزل و بردن اموال زوج حتما توجیه است ..فحش دادن به وکیل توجیه است ..همه چی مجاز است ..چون زن است و در ذات مظلوم !
اازام  به بذل نیست ...که بذل مبنای شرعی و قانونی دارد( کراهت )  چه عسر و حرجی است که از ریالی از مهریه نمی گذارید ! 
حقیقتش را بخواهید اسمش کاسبی است در لقاب زن بودن ....
پرونده من شخصی نیست ..حرف شما شخصی است ...تصورتون اینه که زن در هر صورت مظلوم است ...
چه صدمه ای به یک زن بعد از طلاق وارد میشه ! بعد این صدمات را با چه معیاری می سنجید ! واقعا عجیبه ..یا زن امروزی  یا زنی با حقوق شرعی و محدودیت های شرعی!  نمیشه هردو را باهم طلب کنید ..درس بخوانید ..کار کنید ..حجابتون اختیاری باشد ...تمکین تجاوز به زن باشد ..اما مهریه حق شرعی و قانونی باشد 
..تبصره :
من مخالف مهریه نیستم ..مخالف کاسبی ام ..

شما سعی کردین تمام حرفهای من رو مصادره به مطلوب کنید. مردی با علم و آگاهی به دو دانگ بودن مهریه یک دانگ و یک ماشین بیشتر به همسرش هدیه داده همین! همین! همین! همین! هدیه نه مهریه!

شما همین رو برنمی تابید! و صدتا حرف از توش درمیارید که بله  من طرفدار زیاده خواهی ام! من گفتم همه چی باید به زن برسه! من گفتم مدرک سازی شده! من گفتم توجیه فحش به وکیله! یعنی زن کاسبه!

 

هرکس هدیه میده اگر در صحت و سلامت عقل باشه باید بدونه این پس گرفتنی نیست (در اکثر شرایط) و اگر هدیه نبوده و مهریه بوده باید رسید میگرفته. شما به عنوان وکیل فقط حق دارید جنبه های قانونی مسئله رو بررسی کنید نه جنبه های دیگه داستان رو وقتی با این زن و شوهر زندگی نکردین و از هیچی زندگیشون خبر ندارید و همونم که میدونید حرفهای به شدت یکطرفه موکل خودتونه که معلومه همه چیو به نفع خودش میگه.

 

از نظر شما عسر و حرج یعنی باید جونت رو برداری و بری و هیچی نخوای! از نظر شما زن باید بهش تجاوز بشه تا کمترین حق و حقوقش رو داشته باشه! تو خونه اونها نبودین با اونها زندگی نکردین اما حکم میدین! (جالبه در مقام یک حقوقدان که بهتر باید بدونه کارش قضاوت نیست) این خانم از منزل شوهرش دزدی کرده! شما بودی؟ دیدی؟ این حرف شما تهمت به اون خانم نیست؟ از نظر شما هیچ صدمه ای به زن وارد نمیشه اگرم وارد میشه حق نداره حتی کمترین حقوق قانونی اش رو دریافت چه رسد به خسارت که حتی این خانم نخواسته. 

احتمالا تو دادگاه هم همین اتهامات رو البته با زرنگی قانونی حرف زدن که تهمت محسوب نشه به اون زن بیچاره گفتین و اینطوری کرامت انسانی اش رو زیر پا گذاشتین که اون از درماندگی اون حرف رو بهتون زده.

من تو کامنت اول و دومم هدفم از نوشتن حفظ سلامت روانی شما و به نفع شما بود که خودتون رو وارد دعوای دو نفر نکنید در محدوده قانونی خودتون دخالت نکنید ولی شما حتی به منی که طرف دعوا نیستم به شدت تاختین و تهمت زدین. مطمئن باشید با این رویه پیش برید این داستان بارها و بارها تکرار میشه.

پاسخ:
به نظرم بحث کردن و توضیح دادن بی فایده است 
زمانی شروع می کنم به توضیح دادن که اندکی زمینه مشترک باشد 
شما نه شرع را می دونی نه قانون را 
که به هیچ کدام پایبند نیستی ..صرفا دنبال امتیازات زن بودنی 
تمکین طبق شرعی که مهریه را ازش در میاری تجاوز نیست 
بنده لازم نیست برم تو خونه کسی زندگی کنم ..مفهوم وکالت را هم متوجه نیستی 
ممنون که من اگاه کردی 
ممنون که به من یاد میدی چطور وکیلی باشم 

اومدم بگم به نظر خودتون حق با کیه که پاسخ تون به نظرات رو دیدم و واقعا تحسین کردم

 

پاسختون به نظر خانم زینب بسیار درست و فهیمانه بود

 

بهتون بابت این حد از عقلانیت و عدم دخالت احساسات تو کارتون تبریک میگم.

 

من تو پرونده ای شاهد بودم خانمی با دست بند شوهرش رو آورده بود اجرای احکام,  مامور اجرای احکام  گفت خانم شما که شعبه یک مثلا پرونده داشتین این واسه شعبه دوه, اون خانم گفت اون واسه اون یکی شوهرمه و ...!!

 

متاسفانه محاکم و قوانین عمدتا در راستای تحکیم خانواده نیستن و دست زن رو از نظر مالی به شدت باز گذاشته و عمدتا از این حربه برای فشار و امتیاز گیری و امثال این استفاده میکنن و مرد باید بدوه برای اثبات آن چیزی که خالصانه در اختیار زندگیش خرج کرده و البته برخی بی فرهنگی های منتشر شده و همین حمایت های احساسی که اینجا هم ازش میبینیم باعث میشه زندگی ها خیلی مفت و الکی از هم بپاشه و زن فکر کنه حقوق خودش رو باید از حلقوم مرد بگیره مرد هم تاوان باید بده و این ماجرا کاملا دو سر ضرره و تبعا جامعه است که متضرر اصلی خواهد بود. 

پاسخ:
به خدا اگه فهمیده باشن که من مخالف مهریه نیستم 
دیگه واقعا نمیشه قدمی جهت بهبود حق خودت بر نداری ولی تمام امتیازات قانونی کامل بخواهی 
یه چیزها را فقط وکلا می فهمن 

منظورم از همونجا همون موقع بود

مرسی عزیزم از اینکه لطف کردی و وقت گذاشتی

به‌شون گفتم صحبتهاتو 

پاسخ:
خواهش می کنم عزیزم 

خانم وکیل مهریه حق قانونی و شرعی یه خانمه ...چطور میگید نمیشه کامل مهریه رو طلب کنی؟؟؟؟؟؟؟

مرد موظفه تمام و تمام مهریه رو پرداخت کنه ..امیدوارم فقط چون موکل تون شما رو وکیل قرار داده جانبداری یه طرفه نکنید !!!!!!امیدوارم پول رو فدای حق نکنید 

و متاسفم اسم طلب مهریه به طور کامل رو کاسبی میزارید؟؟؟؟؟ کاش یه کم وژدان هم به کارتون اضافه کنید 

پاسخ:
اگر بر مبنای شرع و قانون مطالبه مهریه را به طور کامل حق شرعی و قانونی میدانید 
بر مبنای همان شرع و قانون ، زوجه حق طلاق ندارد 
زوج برای طلاق به ادله نیاز ندارد 
زوجه نیازمند اثبات ادله است 

البته امیدوارم از پیام من ناراحت نشید من فقط نظرمو به کامنت ها و متن تون گفتم امیدوارم بدون جانب داری بخونید .

پاسخ:
چرا فکر می کنید من ناراحت شم 
قطعا خودتون میدونید که که وقتی به صرف یک متن فکر می کنید من وجدان کاری ندارم خودتون اگاهید که کامنت شما محترمانه نیست 
کامنت را تایید می کنم ...
من دلم نمیشکنه ...ولی شما قبل از حرف زدن تعقل کنید نه بعد از حرف زدن 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">