.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

من فراتر از من

سه شنبه, ۲ اسفند ۱۴۰۱، ۰۹:۴۱ ب.ظ

احساس می کنم زدم به ته دیوانه بازی 

دارم میشم شبیه آدم هایی که همیشه برام عجیب بودن 

دونستن قانون کمی گستاخ ام کرده ، عجیب رفتار میکنم . دقیقا از مثلث عشقی همیشه تعجب می کردم و حالا خودم بین اضلاعی قرار میدهم که هیچ کدوم خبر از هم ندارن 

اصلا نمی دونم این دیوانه بازی چیه که در میارم 

 

موافقین ۳ مخالفین ۱ ۰۱/۱۲/۰۲
آبان

نظرات  (۲)

آقا نکن 

مثلث عشقی عاقبت نداره

پاسخ:
می دونم 
البته حالا من میگم مثلث ..اما واقعا خبری نیست ..صرفا رد شدن آدم ها از روی خطوط 

من گاهی یه کارهایی میکنم که مثلا اگه منِ 4سال پیش حضور داشت و میدید که 4سال دیگه چه کارهایی میکنه، از تعجب دهنش باز میموند و میگفت پشششششماااااااام.

میخوام بگم که همه مون ممکنه کارهایی بکنیم یا آدمی بشیم که هیچوقت فکرشو نمیکردیم. این به معنای این نیست که آدم بدی هستیم. 

پاسخ:
می دونی ندا جان ..زندگی یه جوری شده که خوبی بدی تشخیص اش برام سخت شده 
ولی واقعا از دست خودم عصبانی ام ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">