.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

عجب

دوشنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۲۳ ب.ظ

بچه تر که بودم می فهمیدم از چیدن سفره هفت سین بدش میاد و من عاشق سفره هفت سین بودم با اصرار من سفره چیده میشه تا کم کم فهمیدم متنفره ...متنفر شدم بیخیال شدم ...مثل الانی که سفره هفت سین نمی‌چیدیم و بتهم قهریم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۱۲/۲۹
آبان

نظرات  (۲)

سلام 

سال نو برشما و‌خانواده محترم مبارک .

با کی؟

پاسخ:
سال نو شما هم مبارک 

از دلخوشی های دنیامون یه سفره هفتسین مونده بود آخه چرا با خودتون همچین میکنید ؟  مامان من هم همیشه دنبال یه بهانه است نذاره سفره بذاریم . همیشه همینجوری بود ...

آبان ؟؟؟

سال خوبی باشه برات .

پاسخ:
خوبم 
دنیا میگذره ...
همین اش خوبه حداقل 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">