.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

روز نحس

دوشنبه, ۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۰۹:۵۵ ب.ظ

عید فردا برای من همیشه نحس بوده 

بچه که بودم سالگرد ازدواج پدر و مادر بود و بابا همیشه شیرینی می خرید وروز خوبی بود ...از ۹۴ به بعد شد سالی که هرسال برای اون آدم گریه های عمیق کردم ...حالا که همه چی تمام شده.  هیچ کس نیست تمام امروز گریه کردم و مطمن شدم این روز تا همیشه برای یکی نحس است 

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۰۲/۰۷/۱۰
آبان

نظرات  (۴)

۱۰ مهر ۰۲ ، ۲۲:۰۰ Amirreza ‌‌‌Zarandi

آنچه را که تو به آن عید گفته‌ای

روز عزای من، غرق ماتم است

پاسخ:
آره 
همینه واقعا 
۱۱ مهر ۰۲ ، ۱۸:۵۰ پلڪــــ شیشـہ اے

از اعماق قلبم برات آرزو میکنم که خیلی زود، خاطرات تلخت با خاطرات شیرین محو بشن. اگرچه که آثار فشار روحی که این مدت متحمل شدی، احتمالا تا مدتی باهات همراهه.

خدا خودش همهههه اش رو برات جبران کنه

الهی که بهترین ها رو از جانب صاحب این عید، عیدی بگیری.

پاسخ:
من از عید متنفرم 
من از حالم خستم 
۱۲ مهر ۰۲ ، ۰۵:۵۸ پلڪــــ شیشـہ اے

عزیزم حق داری

بیا بغلم

پاسخ:
....
ناامیدم ..همین 
۱۲ مهر ۰۲ ، ۱۷:۴۹ خواننده همیشگی و ساکت

آبان عزیز درکت میکنم........

پاسخ:
کاش درک نمی کردی 
کاش رنج نچشیده بودی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">