.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

31 سال

يكشنبه, ۲۳ مهر ۱۴۰۲، ۰۶:۵۰ ب.ظ

48 ساعت قبل از تولدم از در دادگاه که اومدم بیرون ،دیگه نفس ام سنگین بود .از دروخانه کنار فلوکستین خریدم ..شاید 4 سال بود که نخورده بودم ..نشستم تو ماشین و اولین قرص را خوردم و شروع کردم به زنگ زدن به مراکز مشاوره که اولین نوبت کنسلی را می خواهم 

24 ساعت قبل تولدم ، صبح رفته بودم  یکی از شهر های اطراف دادگاه  ، رسیدم  خونه و سریع رفتم مرکز مشاوره و های های گریه کردم 

تهش بهم گفت تو فقط نیاز به شنیدن داری 

راستش از اینکه پانصد هزار تومان دادم که فقط من بشنو خوش ام نیامد اما در کل سبک تر شدم 

شب تولدم 

رفیق ام مثل هرسال کنارم بود خانواده بودن ...عین از ان طرف دنیا برایم هدیه فرستاد اما حالم به ظاهر خوب بود 

میم اومد ...برایم کیک خرید..اما هیچ چیزی دیگه درست نمیشه به خصوص قلب شکسته 

صبح پریدم تو یک استخر و شنا کردم ...سرم را کردم زیر اب که سبک تر شم ...

نفر دوم نزدیک غروب زنگ زد و در یک خط گفت تولدت مبارک منم در یک جمله ممنون خداحافظ 

مکالمه مسخره ای بود و نمی فهمم ادم های رفته چرا زنگ می زنن و من احمق چرا جواب می دهم ..

به هرحال الان 31 سال سن دارم 

مشاوره می گفت من یا ادم خراب کنم 

یا جارو برقی که اشغال ها جذب می کنم که احتمالا من دومی ام 

کلاس زبان نوشتم ...باشد که ادم بشم و برم بالاخره ....

ادم دومی پیوسته تو سرم می زد که زبان نخواندم راستش را بخواهید من هیچ سالی واقعا روی زمین نشستم همیشه در حال جنگ بودم 

و حالا با تنی پر از زخم به ادامه عمر بیهوده ام می پردازم . 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۲/۰۷/۲۳
آبان

نظرات  (۹)

۲۳ مهر ۰۲ ، ۲۰:۲۹ محسن رحمانی

سلام 

تولدتون مبارک . من فکر میکردم بزرگتر باشین .

گفتن آدمو سبک می‌کنه اگه نمیخوای واسه کسی حرف بزنید تو صفحه ورد تایپ کنید یا روی کاغذ بنویسید تا سبک بشید .

پاسخ:
می دونی من همیشه همه چی را تو خودم می ریزم ادم های اطرافم فکر می کنن من ادم قوی بودم که همیشه بلند شدم رفتم دنبال زندگی 
اینجا نوشتن برای من همیشه سبک شدن بودنه 

تولدت مبارک آبان عزیزم

من فقط دوست دارم یه روزی بیام اینجارو بخونم و ببینم که تو حالت دوباره خوب شده... توروخدا خوب شو آبان، توروخدا رها کن اتفاقات تلخ گذشته و آدم های رفته رو... قوی باش قوی شو برگرد به روزای خوب.

پاسخ:
می دونی 
خودمم ناراحتم که فقط غم می نویسم که بعد این همه سال هنوز دنیا برای من شب است 
اما به هرحال ...
ممنون بابت همیشه بودنت 
۲۴ مهر ۰۲ ، ۰۰:۰۵ Amirreza ‌‌‌Zarandi

تولدتون مبارک باشه❤️

امیدوارم بهترین اتفاقات زندگی اونطور که باب دلتون هست براتون رقم بخوره🤍❤️

پاسخ:
ممنونم از لطف ات :)

سلام

تولدتون مبارک باشه

ان شاءالله روزها و سالهای پیش رو، پر از اتفاقات خوب باشه براتون و تلخی گذشته رو جبران کنه

پاسخ:
سلام 
ممنونم عزیزم 

سلام عزیزم

دختر تبریک میگم

تولدت مبارک مبارک مبارک ❤️💃💃💃💃💃

 

یعنی متولد هفتاد و یکی؟ آره دیگه _وی کلی به مغزش فشار آورد که سال تولد را حساب کند_. 

بیا جمع کن دختر

حیفت نمیاد؟ هنوز متولد هفتاد و یکی

به خدا فکر می کردم همسن و سالیم

گور بابای همشون

آبان! کون لق همه شون

والا

درست میشه

اینو از کسی بشنو که سالها غم را با خودش حمل کرد و حالا میگه چقدر خنگ بودم که در نامیدی زندگی کردم وقتی میشد جور دیگه بود

 

در ضمن آفرین برای کلاس زبان

آفرین برای شنا 

دم وبازدمت گرم آبان 

ماچ به کله ات دختر خوب 😘

پاسخ:
آره ۷۱
خب به نظرم ۳۱ واسه اینکه هنوز مشخص نباشه کجام زیاده...
غم تا وقتی درونش هستیم وجود آدم میگیره از بیرون همه چیز یه جور دیگه است
فدات :)

سلام آبان قشنگم

تولدت مبارک، عذر تقصیر بابت تاخیر...

میم کیک خرید؟؟؟

پاسخ:
سلام 
فدات 
آره.....!
یه دفعه‌ی  پیداش میشه و میره 

سلام آبان

تولدت مبارک دختری

 

پاسخ:
مرسی نبات جان 

آبان تولدت مبارک .

هیچوقت نذار آدمها بهت برچسب های بیهوده بزنن . خصوصا اونهایی که شغلشون مشاوره است.کلا مشاورهای برچسب زن بی سواد رو بزن تو دهنشون و خودت هم به خودت برچسب نزن .

و تو به مشاور احتیاج نداری بهترین انتخاب برای تو درمانگر و تراپیست هست .

تو نه آشغال جمع کنی نه عمر بیهوده ای داری .

تو یه قسمت از عشق خداوندی که زیستن رو اینجوری تجربه کردی ولی میتونی به اصل خودت که فقط زیبایی و امید و عشق و خیر و برکته برگردی و همونجا بمونی .توی خلقت خداوند هیچ اشتباه و نازیبایی وجود نداره .

آبان تو به خودت احتیاج داری . آبان باید صدای وحود مبارک خودش رو بشنوه . تا خودت ایکار رو نکنی هیچوقت نیاز به شنیده شدنت توسط هیچ آدم دیگری درست نمیشه .حتی اگر عاشق کسی بشی و ببینی خدایا چقدر شنیده شدن توسط این آدم منو ارضا میکنه ، باز بعد از یه مدت حس میکنی چیزی کمه .

من با مهر میبوسمت .

دختر به این قشنگی و موفقی و خفنی هستی .

پاسخ:
میدونی مینا حرف ات خیلی خوبه 
این برچسب زنی واقعا این هفته من ناامید تر از قبل کرد
نمیدونم شاید باید به خودم زمان بدهم 
من همش ته دلم فقط می خواهم یکی باشه 
فقط باشه ...اما خب هیچ وقت هم هیشکی واقعا نیست ...
لطف داری مهربون
۱۱ آبان ۰۲ ، ۰۳:۰۶ پلڪــــ شیشـہ اے

سلام آبان عزیزم

وای ببخشید اینجا نیومده بودم ببینم

تولدت مباااااااارک

منم با اون دوستمون موافقم. برچسب های بی خودشون و بکن بنداز دور.

متاسفانه اوضاع و احوال جامعه ناخوشاینده، برای همین گریبان همه مون رو به یه نحوی میگیره. 

آبان پرتلاش

ما اینجا دویدن هات برای رسیدن به اینجایی که الان هستی و دیدیم

یه دختر سرسخت 

مهربون

خوش قلب

الهی که سایه ی غم از روی زندگیت محو بشه و فقط و فقط شاهد لبخند و دلخوشیت باشیم.

❤️😘😍❤️💛💚❤️💛💚

پاسخ:
مرسی همیشه. مهربون 
نمیدونم شاید در طول زمان زیادی حساس شده 
من خودم میدونم میشد بیشتر دوید ..اما خب من اندازه توانم دویده ام...
ممنونم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">