.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

یک شنبه

يكشنبه, ۷ آبان ۱۴۰۲، ۰۹:۵۰ ب.ظ

احساس می کنم زشتم 

و حتی گفتن این جمله نیز درد اور است 

این روزها به تزریق ژل لب ، رنگ کردن موهام ، مژه گذاشتن و ...فکر می کنم و تهش هیچ کاری نمی کنم چون همیشه ساده بودم 

 

تاثیر حرف های اونه می دونم 

به هرحال 

چندلر( بازیگر سریال فرندز - متیو پری ) فوت کرده و امروز هی بهش فکر می کنم و گریه می کنم  تهش اینه که من فرندز می دیدم که خوب شم اما حتی بازیگر فرندز هم نهایتا خودش کشت ...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۲/۰۸/۰۷
آبان

نظرات  (۳)

خیلی هم قشنگی. توی این همه قیافه های مصنوعی که شکل هم هستن، زیبایی قیافه های اوریجینال یه چیز دیگه ست...

پاسخ:
همه این حس ها ای دا از حس ناکافی بودن ام هست ...می دونم 

متاسفانه از بچگی هیچ کدوم از ماها اونقدر بهمون اعتماد به نفس لازم رو ندادن. بعدم ادمایی که باهاشون توو اجتماع برخورد کردیم اونقدر مستقیم و غیرمستقیم بهمون سرکوفت زدن که هیچ کدوممون از خودمون راضی نیستیم و همش فکر میکنیم پر از نقصیم. هیچ کدوممونم استثنا نیستیم‌. دلم برای خودمون میسوزه.

پاسخ:
می دونی من هیچ وقت درگیر این چیزها نبودم 
اما یه حرف یه جمله می‌توان آدم نابود ‌کنه 
۰۸ آذر ۰۲ ، ۱۳:۵۵ موج زندگی

واااا ابان جان شما به این قشنگی

وای تزریق ژل و....ادم رو از طبیعی بودنش درمیاره

بنظرم یه بازی ایی راه افتاده که افتادیم توش و سر نداره

پاسخ:
میدونی آدم احساس میکنه که دیگه چهره طبیعی اش زیبا نیست 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">